OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Best Office är ett framgångsrikt tillväxtbolag inom dokument- och informationshantering som erbjuder företag kontorsnära produkter och tjänster inom kopiatorer/fax/printer, konferensrum, nätverkslösningar, IT-drift med support. Best Office ingår i Xerox Partner kedjan som finns etablerad på de flesta orter i landet. Vi erbjuder en utmanande och stimulerad arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter och bra provision. Vi kommer att ge dig allt du behöver för att kunna bli en duktig innesäljare. Utbildning hur man jobbar med telefonförsäljning ingår i programmet. Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med försäljning av förbrukningsdelar såsom toner, papper och övrig media samt försäljning av våra mindre skrivare inom dokument- och informationshantering. Produktsortimentet består av Xerox skrivare och pappersmedier. Du kommer mestadels att jobba med nykundsbearbetning och kontinuerlig försäljning mot våra befintliga kunder. Det krävs att du kan arbeta självständigt men även fungera i vårt team när vi ska planera och sätta gemensamma mål. En viss administrativ del såsom orderhantering och säljsupport ingår i tjänsten. Vi jobbar med kvalificerad försäljning gentemot företag och du kommer att jobba med en beprövad försäljningsprocess. Egenskaper vi söker är; tävlingsinriktad, utåtriktad och självständig. Krav: Gymnasiekompetens