Vi söker kundfokuserad supporttekniker

Arbetsbeskrivning

Jetshop är Skandinaviens största leverantör av e-handelssystem.Vi designar och levererar butiker på internet.Därefter utvecklar vi kundernas affärer, skapar trafik till deras webshop och hjälper till att öka försäljningen.Jetshop lanserades på den svenska marknaden 2004 och vi arbetar idag med ca 1 500 kunder. Nu söker vi en firstline supporttekniker till vår kundtjänst.Vi söker dig som: Är en problemlösare och som drivs av utmaningar.Du är självgående och tar egna initiativ.Du har ett genuint intresse av att lösa problem och få nöjda kunder.Du uttrycker dig på ett bra och pedagogiskt sätt i tal och skrift.Har mycket god internetvana, vi ser gärna att du drivit en blogg, myspace eller haft en hemsida.Erfarenhet av någon e-handelsplattform är mycket meriterande. Vi tror att du har goda kunskaper i html.Du har grundläggande kunskaper i databashantering, (SQL), och ett stort plus om du har kunskaper i CSS, DNS och Sökmotoroptimering.Det absolut viktigaste är att du har ett glatt humör och ett stort intresse av att lära dig mer. Vi kan erbjuda: Ett spännande och utvecklande arbete i ett företag som växer och förändras snabbt.Dina främsta arbetsuppgifter kommer att vara att hjälpa våra kunder över telefon och mail.Miljön är öppen och du har stora möjligheter att vara med och påverka i en organisation som uppmuntrar egna ideer och initiativ.Vi erbjuder ett stimulerande arbete med bra lönevillkor, friskvård, utbildnings- och utvecklingsmöjligheter. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Hovås, Göteborg. Ansök nu!Vi vill ha din ansökan senast den 2009-07-17.Tillträde omgående Vill du veta mer om Jetshop så finner du mer information om oss på vår webbplats www.jetshop.se

Kontaktpersoner på detta företaget

CMO Petter Johansson
0737-089508

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jetshop AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 juli 2009
  • Ansök senast: 17 juli 2009

Besöksadress

Ullevigatan 19
Göteborg

Postadress

Ullevigatan 19
Göteborg, 41140

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010