OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tycker du om varierande arbetsuppgifter och har en god administrativ förmåga? Vi letar efter dig som har erfarenhet av att arbeta administrativt eller inom service som nu vill agera spindeln i nätet hos vår kund. Genom att vara delaktig i projekt kommer du att agera nyckelspelare i företaget och få möjlighet att utvecklas internt inom området. Låter detta som en tjänst för dig? Sök redan idag då vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu två administrativa stjärnor till ett VVS-företag i Kungälv. Det är ett av Sveriges största företag inom branschen med ca 260 anställda i 8 städer. På filialen i Kungälv arbetar du i en bred roll inom administration. Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande och det finns goda utvecklingsmöjligheter inom företaget på sikt.
Du kommer att arbeta i moderna lokaler och i en god arbetsmiljö. Företagskulturen är familjär och samtidigt professionell och präglas av goda relationer och högkvalitativt arbete. I dagsläget befinner sig även medarbetare från Stenungssund i Kungälvs-lokalerna på grund av renovering, och tanken är att en av er administratörer sedan ska följa med dit så snart arbetet är färdigt.
Du erbjuds
* Möjlighet att arbeta med varierande arbetsuppgifter
* En hängiven konsultchef hos Academic Work
Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. Uppdraget är initialt på 12 månader men kan komma att antingen förlängas eller övergå i en anställning hos företaget.
ARBETSUPPGIFTER
- Inhämta arbetsorder i externa portaler hos kunder och överföra dem till företagets ordersystem
- Skapa fakturaunderlag, fakturera och sköta vår kravhantering
- Hantera leverantörsfakturor i vårt affärssystem samt resultatuppföljning
- Uppföljning av montörernas tidsregistrering
- Löpande administrativa arbetsuppgifter så som posthantering och beställning av kontorsmaterial
- Svara i telefonväxel
VI SÖKER DIG SOM
- Har en avslutad gymnasieutbildning
- Har några års arbetslivserfarenhet, gärna inom administration eller kundservice
- Har körkort B
- Har obehindrade kunskaper i svenska
Meriterande om du har:
* Tillgång till egen bil
* Goda kunskaper inom Excel
Övrig information
* Start: Så snart som möjligt
* Omfattning: Heltid
* Arbetstid: 07:00-16:00
* Placering: Kungälv/Stenungssund
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
* Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231