Vi söker medarbetare till SL:s kundtjänst!

Arbetsbeskrivning

Vill du också förenkla 800 000 resenärers vardag – varje dag? Vill du guida resenärer genom Stockholms län och bidra till en effektiv användning av kollektivtrafiken?

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och vårt mål är att alltid leverera den bästa kundupplevelsen. Vårt Borås-kontor är i en expansiv fas och vi letar nu efter fler drivna, strukturerade och professionella medarbetare till en utav våra uppdragsgivare: SL.

SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.

Som kundservicemedarbetare på SL Kundtjänst svarar du på de flesta frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till och med söndag mellan 06.00 - 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.

Hos oss arbetar du på en arbetsplats med en energisk atmosfär, individanpassad coachning och där arbetet är självständigt och målinriktat. Tillsammans har vi roligt på vägen för att nå våra uppsatta mål!

Vi söker dig med följande egenskaper:

- Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.

- Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.

- Du har god datorvana.

- Du trivs i mötet med andra människor.

- Du vet vad kundservice innebär.

- Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.

- Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.

- Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.

- Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Lön:

Enligt kollektivavtal med Unionen.

Arbetstider:

Schema med varierande arbetstider under dag, kväll och helg, beräknat behov är behov är 75 -100 %

Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:

- All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.

- Det finns goda möjligheter att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.

- Vi har engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.

- Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag samt möjlighet till massage på jobbet.

- Det finns möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna anpassa arbetet till studier etc.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag! Du söker tjänsten genom att registrera CV och personligt brev på vår hemsida, vi hanterar inga ansökningar via mail.

Urval och rekrytering sker löpande. Planerad utbildning startar i början av December.

Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryterare Jennifer Tjernlund via mail: jennifer.tjernlund@releasy.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 25 november 2016

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


1 december 2020