Vi söker nu en Delivery specialist till vår Customer Care avdelning

Vi söker nu en Delivery specialist till vår Customer Care avdelning

Arbetsbeskrivning

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Vi erbjuder en stark kultur där vi tillsammans tänker nytt och utmanar branschen som de rebeller vi är. Är du med?

Låt oss beskriva utmaningen vi erbjuder...
Vårt mål är att kunna ge våra kunder en helhetsupplevelse genom hela kundresan och därför har vi förutom Customer Care även Customer Care Specialister som jobbar med specialistroller inom olika områden. Detta för att vi vill att alla våra kunder skall få hjälp i toppklass samt att du som medarbetare skall få möjligheten att arbeta med det som du är duktig på och trivs med.

Vi på NetOnNet bryr oss om att bygga hållbara relationer med våra kunder och på vår avdelning Customer Care Specialists så jobbar vi med specialistroller inom olika områden. Detta för att vi vill att alla våra kunder skall få hjälp i toppklass. En Delivery specialist ansvarsområde är att säkerställa att våra kunder får den hjälp och information de behöver rörande sin leverans. Genom att följa upp leveranserna via rapporter och intern kommunikation. Med denna fantastiska möjlighet ansvarar du och teamet tillsammans att jobba med kundupplevelsen.

Att vara en del av vår Customer Care avdelning innebär att vara NetOnNets ansikte utåt och kundernas röst inåt i bolaget, din roll är otroligt viktig för oss.

Vi söker dig som är flexibel, målinriktad och trivs med service och support. Inställningen ”vad kan jag hjälpa dig med?” ska genomsyra hela ditt arbete. Vi strävar efter att hela tiden förbättra servicenivån genom att aldrig sluta lära och se vårt arbete ur kundens perspektiv.

Som Delivery specialist kommer du bland annat att arbeta med:


- Säkerställa att våra kunder är uppdaterade om leveranserna

- Har god kommunikation med inköp

- Aktivt arbeta för att förebygga att leveransfrågor kommer till kundservice.

- Vara proaktiv och meddela kunderna om försenade leveranser

- Utbilda ny personal

- Mycket internkontakt för att säkra leveranser till våra kunder

- Andra förekommande administrativa uppgifter

Vem är du?
Du ska ha minst gymnasieutbildning och erfarenhet från något serviceyrke, gärna administrativt. Vi ser även minst två års erfarenhet av kundservicearbete.

PC-vana och goda kunskaper i Officepaketet är ett krav. Även att du har goda kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Erfarenhet från affärssystemet IFS ses som meriterande.

Det förekommer mycket dagliga kontakter med avdelningar internt och kunder. Du måste därför vara utåtriktad och har lätt för att skapa kontakt med andra människor. Som person är du initiativrik och vill bidra till en hög trivsel på avdelningen. Du är även analytisk och därför är struktur, ordning och noggrannhet viktiga personliga egenskaper för dig. Du har hög integritet och ansvarskänsla i ditt arbete och är positiv och hjälpsam som person. Att vara serviceinriktad är en självklarhet för dig och du brinner för att hjälpa kunden.

Wow - det här är vi!
NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #ärliga, #nytänkande och #tillsammans - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.

Vår arbetsplatsstrategi förenar det bästa av två världar, där vi kombinerar effektiviteten i det digitala arbetssättet med kreativiteten och styrkan med de fysiska mötena. Wow säger vi! Det ger dig möjlighet att arbeta hemifrån en viss del av arbetstiden. På det här viset vill vi forma ett starkt hållbart företag med medarbetare som utvecklas som individer som möjliggör starka resultat.

Vill du också jobba med oss och bli en del av vårt team? Du söker enkelt genom att klicka på ”Skicka ansökan” och registrerar därefter din ansökan. Vi läser ansökningarna löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, gör det redan idag! Vi ser fram emot att höra mer om dig.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NetOnNet AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2023
  • Ansök senast: 23 juni 2023

Besöksadress

Tjälvegatan 5
None

Postadress

Tjävlvgatan 5
LINKÖPING, 58278

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023