Vi söker nu en löneadministratör till vår Personalavdelning.

Vi söker nu en löneadministratör till vår Personalavdelning.

Arbetsbeskrivning

Gekås Ullared är Skandinaviens största varuhus med 40 000 kvadratmeter butiksyta fördelat på 25 avdelningar. Vår affärsidé är att sälja allt till hemmet som får plats i en bil till oslagbart låga priser. Gekås utbud av shopping, boende, mat och aktiviteter skapar en upplevelse som lockar nästan 5 miljoner besökare till Ullared varje år. I varuhuset arbetar 2000 personer under högsäsong med varierande arbetsuppgifter inom butik, lager, kassa och kundservice. Gekås ledstjärnor som vi tillsammans arbetar efter är Kundfokus & Ärlighet, Laganda & Engagemang samt Sunt förnuft & Enkelhet.

 

I rollen som löneadministratör säkerställer du hanteringen av lön och anställningsunderlag, rapporter till myndigheter, levererar utdata samt tar fram rapporter och intyg. Du kommer även att supportera i frågor kring lön och avtalsfrågor.

Du kommer att ingå i Gekås personalavdelning och arbeta tillsammans med 7 löneadministratörer som gemensamt ansvarar för bolagets löner med ca 1800 anställda. Vi har kollektivavtal med Handels, Hotell och restaurang samt Unionen.

Vi tror att du är en person som trivs i en arbetsgrupp med nära till skratt och i en avspänd stämning. Tillsammans drivs vi av att alltid leverera högsta möjliga kundnöjdhet och att se saker ur ett helhetsperspektiv. Vi delar på arbetsuppgifter, hjälps åt när det blåser och firar våra framgångar gemensamt.

Vi är mitt uppe i en förändingsresa där vi arbetar med att automatisera och digitalisera våra processer och önskar därför att du är en person som gillar att anta utmaningar, ser potentiella förbättringsmöjligheter och trivs i en miljö där förändring och utveckling finns på agendan.

Vi letar efter dig med några års erfarenhet som löneadministratör och/eller relevant utbildning inom området. Som person tror vi att du är serviceinriktad och har en förmåga att se detaljer med hög noggrannhet. Det är viktigt att du kan driva ditt eget arbete framåt och att du snabbt kan sätta dig in i din nya roll.

Vi ser att du har goda kunskaper i att uttrycka sig i tal och skrift.. Samarbetsförmåga och tålamod är ett måste, då vi arbetar mot ständiga deadlines i ett högt tempo som kräver dagliga prioriteringar.

Har du erfarenhet av att arbeta i Hogia är det meriterande.

 

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde snarast enligt överenskommelse.

Välkommen med din ansökan och CV via vårt webbverktyg på hemsidan www.gekas.se/jobb.

Sista ansökningsdag 2021-10-15.

Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

RichardNäslin, Kökschef
0346-30010
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-30010
CeciliaNilsson, Restaurangchef, Gekås Ullared Restaurang AB
0346-37 886
PerAndreasson, Ekonomichef
0346-37 542
MartinEmanuelsson, Arbetsledare
0346-37 779
DavidSandberg, Köksmästare
0346-37882
RichardNäslin, Kökschef
0346-37 739
Richard Asplund , Restaurangchef
0346-37 792
PernillaHagman, VD, Gekås Pub och Restaurang i Ullared AB
0346-37 890
PeterSörling, Driftsledare
0346-37 781

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gekås Ullared AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Besöksadress

Box 34
None

Postadress

Box 34
Ullared, 31060

Liknande jobb


16 april 2024

16 april 2024