Vi söker nu fyra nya medarbetare till vår avdelning Cost Control!

Arbetsbeskrivning

SOS International hjälper, i samarbete med en rad försäkringsbolag, nordiska resenärer över hela världen. Vi har en larmcentral som är öppen dygnet runt, året runt som snabbt hjälper resenärer om olyckan skulle vara framme. Det kan vara allt ifrån att bagaget inte kommit fram till sjukhusvård och hemtransport. SOS international hjälper också en del av försäkringsbolagen med den efterbehandlande delen av en skada nämligen ersättningsanspråket.  

 
Vi söker nu fyra nya medarbetare till vår avdelning Cost Control, två på heltid och två på deltid.


Ditt dagliga arbete


Som medarbetare i Cost Control teamet arbetar du med fakturagranskning och är länken mellan våra leverantörer och SOS International gällande betalningar av de tjänster vi beställer. 
 
Det dagliga jobbet innebär att man granskar att fakturorna är korrekta enligt gällande avtal och godkänner dem därefter för betalning. Utöver detta besvarar man även samtal från leverantörer och övrig personal på SOS International som har frågor gällande våra betalningar. 

Dina personliga egenskaper
För att trivas och lyckas i denna roll ser vi att du uppskattar att utföra och utveckla rutinuppgifter. Utöver det söker vi dig som har/är:  
  En vilja och förmåga att följa rutiner och instruktioner  En ”siffermänniska”  Noggrann och organiserad  Målmedveten och drivande  Levererar enligt tidplan på uppsatta mål   God samarbetsförmåga                  
I urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. 

Din bakgrund och erfarenhet
Gymnasial utbildning  Goda kunskaper i svenska och engelska  Administrativ erfarenhet sedan tidigare är meriterande  
 
Omfattning

Heltid: 40 h i veckan måndag till fredag, 8h/dagen någon gång mellan 07.00-18.00 
Deltid: 12-20h/h i veckan efter behov och dina önskemål. Flexibel längd på passen men arbetet ska utföras vardagar någon gång mellan 07.00-18.00 
Önskvärd start: Omgående                         

Frågor? 
Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta HR Generalist Helena Markelund på helena.markelund@sos.eu eller Teamledare Jill Axelsson Jonsson på Jill.Jonsson@sos.eu
 
Välkommen med din ansökan! 

Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Skicka därför in din ansökan via länken nedan. 
 
Välkommen med din ansökan senast den 31a oktober!             
Vi kommer att hålla intervjuer löpande och vi förbehåller oss rätten att anställa innan tidsfristen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Markelund

Helena Lindberg

Sammanfattning

Besöksadress

Karlsrovägen 1
None

Postadress

Karlsrovägen 1
Danderyd, 18216

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023