Vi söker nu Göteborgs bästa konsultchef!

Arbetsbeskrivning

Om oss

Tranpenad är ett företag som sedan starten 1999 vuxit stadigt. Hos oss gäller Entreprenörskap, där egna initiativ premieras och kärnan i vårt framgångskoncept, är och har alltid varit, att stå på tå för våra kunder och deras bemanning – och rekryteringsbehov. Som anställd hos oss på Tranpenad får du ett utvecklande och varierande arbete där ingen dag behöver vara den andra lik. Tranpenad Bemanning är verksamma inom områdena Kontor & Ekonomi, Logistisk & Industri samt Anläggning & Fastighetsservice. Vi levererar idag våra tjänster i regionerna kring Göteborg, Jönköping och Stockholm.

Om tjänsten

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som konsultchef ansvarar du för kunder och konsulter inom vår uthyrningsverksamhet av lager och logistik personal i Göteborg/Mölndal med omnejd. Som konsultchef har du personalansvar för ett antal medarbetare och ansvarar för samtliga personalrelaterade frågor. Du har även ett stort säljansvar mot såväl nya som befintliga kunder. Du ansvarar för offerering av nya affärer samt prissättning i samråd med affärsområdeschef. God administrativ vana är en fördel. Du ingår i en arbetsgrupp som präglas av stor öppenhet och hög teamkänsla där vikten av att hjälpa varandra för att nå målen väger tyngre än den individuella prestationen. På Tranpenad kontor arbetar vi i ett öppet kontorslandskap där en positiv atmosfär och arbetsglädje i en tempofylld miljö gör att du orkar göra "det lilla extra".


Din profil

Vem trivs här?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Du har relevant högskoleutbildning inom exempelvis personalvetenskap, ekonomi eller försäljning samt gärna erfarenhet av arbetsledning. Du har erfarenhet av tjänsteförsäljning inom lager och logistik och/eller har arbetat i en utpräglad säljorganisation. Det är mycket viktigt att du har ett affärsmässigt fokus. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team samt har en egen stark drivkraft i det dagliga arbetet. Vi söker dig som har ett genuint intresse av andra människor samt är duktig på att etablera nya samt vårda befintliga relationer. Du är teamorienterad, prestigelös, engagerad, har framåtanda och en god samarbetsförmåga. Din vardag kommer att präglas av ett högt tempo där det är viktigt att kunna fatta snabba och rätta beslut. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Körkort och tillgång till bil är ett krav.


Arbetstider och övriga villkor

Vad erbjuder vi?
En tillsvidaretjänst med start i april. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.


Ansökan

Välkommen med din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Ahlén
0708-338419
Maria Ahlén

Maria Ahlén
0708-33 84 19
Marcus Johansson
0708-429471
Håkan Nilsson

Maria Ahlén

Ellenore Gustafsson

Sammanfattning

Besöksadress

Bäckstensgatan 9, Mölndal
None

Postadress

Bäckstensgatan 9
Mölndal, 43149

Liknande jobb


HR- konsult till HR- enheten

HR- konsult till HR- enheten

29 augusti 2023

HR-ADMINISTRATÖR

28 augusti 2023