Vi söker nya kundservicemedarbetare!

Arbetsbeskrivning

Vill du leverera den bästa kundupplevelsen i varje samtal? Då är det dig vi söker!

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!

Just nu söker vi efter kundservicemedarbetare i Borlänge med omnejd som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag för en av våra uppdragsgivare inom mediabranschen: CMORE och TV4. Vill du vara med och skapa en av Sveriges största streamingtjänster? CMore har det största och bästa utbudet av svenska och nordiska filmer och serier samtidigt som CMore har ett stort utbud av filmer och serier från Hollywood. Utöver det har CMore Sveriges fyra största sportligor; SHL, Hockeyallsvenskan, Allsvenskan och Superettan. Ett spännande och drivet bolag mitt i en digital transformation som har ett av Sveriges största mediehus som ägare.

Om du gillar service, försäljning och teknik i framkant kommer du att trivas som fisken i vattnet på detta uppdrag.

Arbetsuppgifter:

Som kundservicemedarbetare har du som huvuduppgift att hantera ärenden via telefon, mail, chat och sociala medier som rör sig om TV och streaming. Viss administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelsen”.

Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med marknadens mest spännande leverantör som erbjuder tjänster och produkter i världsklass: CMORE och TV4.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att Du är Du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

För att söka tjänsten krävs det att:

Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
Du har god datorvana.
Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.

Vi gillar även följande egenskaper:

Du är har stort intresse inom film och/eller sport.
Du är en målinriktad och ansvarstagande person.
Du trivs i mötet med andra människor.
Du vet vad kundservice innebär.
Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
Du arbetar gärna med ett högt tempo.
Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av teknik.
Du gillar att arbeta med försäljning.



Vi lägger stor vikt på personlig lämplighet.

Tjänstgöringsgrad och arbetstider: Vi har öppet alla dagar och året runt så du kommer att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Du kommer att börja din anställning med en utbildning med start i slutet på september.

Lön: Enligt kollektivavtal.

Låter det intressant?

Skicka då in din ansökan redan idag. Dröj inte med din ansökan då tillsättningen på tjänsten sker snarast.

Urval och rekrytering sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 14 september 2016

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb