Vi söker omgående en ekonomikontorist på 50%

Arbetsbeskrivning

Manpower Professional arbetar med rekrytering och uthyrning av arbetsmarknadens mest kvalificerade medarbetare, främst inom följande områden: Executive, Engineering, Sales & Marketing, HR och Finance. Arbetsbeskrivning Konsultuppdraget är en tjänst med varierande arbetsuppgifter på ett företag som är beläget i centrala Helsingborg.Det finns möjlighet till fast anställning, efter att konsultuppdraget har löpt ut.Arbetstiderna är måndag till torsdag på 50%.Du kommer att arbeta med löpande bokföring, löneadministration, orderhantering och tullhantering.Tjänsten omfattar även kontorsgöromål med att ansvara för växeln, bokningar samt inköp av kontorsmaterial.Lika viktigt är att du sköter den allmänna ordningen på kontoret med köket, vattnar blommor och ordnar fika vid kundbesök.Vem är du?Du har arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent och gärna hantering av löner.Det är ett plus om du har vana av tullhantering.Du är en serviceinriktad person som tycker om varierande arbetsuppgifter och är representativ. Vad kan vi erbjuda dig?Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål.Genom varierande uppdrag kan du bygga upp ett stort kontaktnät och få mycket erfarenhet på kort tid.Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Kontaktperson Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan.Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sammanfattning

Liknande jobb


Nyexaminerad ekonom med faktureringsansvar

30 mars 2020

24 augusti 2010

Ekonom

21 april 2010

Kredithandläggare till redovisningsbyrå

28 april 2010