Vi söker säljstöd&administratörer till kund i Västerås

Vi söker säljstöd&administratörer till kund i Västerås

Arbetsbeskrivning

Vi söker säljstöd&administratörer till kund i Västerås!

Vi söker just nu flertalet personer för arbete som säljstöd och administration till vår kunds verksamhet i Västerås. Tjänsten är på uppdrag hos kunden och varar till 2024-05-27 med möjlighet till förlängning.

Välkommen med din ansökan till oss på Lernia Bemanning AB!

Om jobbet

Tycker du om att ha kundkontakt och ansvara för kundorder och inköp? Då är denna roll något för dig! Vi söker administratörer och säljstöd till kund i Västerås.

I denna typ av roll tar du emot och hanterar allt från kundorder till inköp och fakturering. Du är i daglig kontakt med fabriker samt andra leverantörer för att följa upp och bevaka inköp. Du blir tillsammans med dina kollegor en expert på att leverera konkurrenskraftiga erbjudanden av produkter och lösningar till kunder.

Dina ansvarsområden

• I rollen kommer du att hantera tekniska och prismässiga frågeställningar, anbud och order
• Du arbetar direkt mot våra kunder och som stöd för våra utesäljare
• Säkerställa att offerter och anbud skapas i rätt tid och på ett korrekt sätt genom samordning med berörda parter
• I samarbete med dina kollegor leverera effektiva offert- och orderrelaterade lösningar till våra kunder
• Kommunicerar internt och externt vid förseningar eller andra förändringar vad gäller kundorder
• Bidra till en effektiv och positiv kundrelation under hela försäljningsprocessen genom att du löpande arbetar med uppföljningar gentemot kund för att säkra en hög kundnöjdhet och leveranssäkerhet
• Du har oftast kontakt med våra kunder via telefon eller mail, men du kommer även att få åka ut på kundbesök tillsammans med våra utesäljare för att förbättra samarbetet och kundnöjdheten
• Bidra till ständig utveckling av våra arbetsrutiner och processer



Är du rätt för rollen som säljstöd?

Vi söker dig som trivs i en varierande miljö med mycket kundkontakt. Som person är du en lösnings- och målfokuserad teamspelare som med ett strukturerat arbetssätt har förmågan att hantera flera parallella uppgifter och deadlines. Du är duktig på att kommunicera och du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift. Du tar fullt ansvar för dina kundärenden, från offert till leverans. Du har lätt för att samarbeta med andra samtligt som du är självgående med förmågan att prioritera. Du är organiserad och lösningsorienterad med ett stort kundfokus.

Din bakgrund

• Du är duktig på att kommunicera och du uttrycker dig väl på både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du tar fullt ansvar för dina kundärenden, från offert till leverans.

Formell kompetens

• Du har minst 3 års erfarenhet av liknande roll och arbetsuppgifter sedan tidigare
• Bred allmänteknisk kunskap och god teknisk förståelse
• Du har en god dator- och systemvana
• Körkort B är obligatoriskt.

Meriterande

• Du sedan tidigare har arbetat specifikt med kundservice, orderregistrering och inköp.
• Vi ser gärna att du har en eftergymnasial teknisk utbildning

Intresserad?

För att söka tjänsten klickar du på "Sök tjänsten" ovan och fyller i formuläret eller loggar in med ditt Linkedin-konto nedan. Vänligen kontakta rekryterare Alexandra Kung via e-post: alexandra.kung@lernia.se om du har några frågor eller funderingar.

Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt!

Vi ser fram emot din ansökan!

Övrigt

Uppdragsperiod: omgående/enligt överenskommelse till 2024-05-27

Arbetstid: dagtid mån-fre

Placeringsort: Västerås, Resor i tjänsten förekommer

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nynna nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 5 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


22 maj 2024

22 maj 2024

Jobba Som Innesäljare

Jobba Som Innesäljare

22 maj 2024

Jobba Som Innesäljare

Jobba Som Innesäljare

22 maj 2024