Vi söker Seniora Lönekonsulter till Rotebro

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR.
Våra 6.500 medarbetare erbjuder en kombination av både digital och personlig service till över 120.000 kunder i Norden och Storbritannien. Vi hjälper våra kunder att få tid att fokusera på det de gör bäst. Läs mer på www.azets.se


Vi på Azets erbjuder dig en utvecklande arbetsmiljö i en senior roll inom lön. Vi jobbar med kunden i fokus och levererar alltid bra service. I Rotebro har vi ett team med hög team-spirit och en engagerad chef! Vill du bli en del av detta? 

Hos oss ansvarar du för dina egna kunder där du säkerställer en proaktiv och lönsam leverans genom att arbeta utifrån Azets värderingar, processer, rutiner och IT-system. I rollen har du stor variation på arbetsuppgifter och kunder. Vi strävar hela tiden efter att ligga steget före och genom samarbetet med kund och med kompetenta och trevliga kollegor utvecklas du ständigt i din roll. 

Vi söker dig som: 

Arbetat i 5 år med lönearbete 
Har goda kunskaper i svenska och engelska i tal o skrift
Har kunskaper i Excel eller Google Sheets
Meriterande med kunskaper i lönesystemet Agda
Arbetet innefattar:

Lönehantering med deadlines
Kunddialog
Rådgivning
Felsökningar
Anpassningar i lönesystem utifrån lag- och kollektivavtalsändringar
För att trivas hos oss tror vi att du är en driven person som gillar förändringar såsom automatisering, digitalisering. Du har en naturlig proaktiv approach och strävar efter förbättring och effektivisering av processer och rutiner både hos kunder och internt. Du bör även gilla att jobba i team och lära av andra samtidigt som du på ett pedagogiskt sätt kan stötta och lära andra kollegor.

Om oss: 

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom ekonomi, lön och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Med över 6,500 hängivna medarbetare världen över, hjälper vi företag och organisationer i alla storlekar att nå sina mål. 

Vi är ett modernt, väletablerat outsourcingföretag som värnar om worklife balance för våra medarbetare. Vi har sett värdet i att kunna erbjuda mer flexibilitet genom att kunna arbeta på kontoret men även hemifrån. På Azets ser vi till att du får en bra arbetsmiljö i hemmet såväl som på kontoret. Dessa roller är placerade i Rotebro.

Låter det spännande? Skicka in din ansökan redan idag och bli vår nya kollega! Urval sker löpande och tillsättningen av tjänsten är så snart som möjligt.

Har du frågor om jobbet kontakta rekryterande chef Jessica Ahlström på jessica.ahlstrom@azets.com eller HR Eva Forslund eva.forslund@azets.com

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta dem via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2022
  • Ansök senast: 24 april 2022

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024