Vi söker vår nästa stjärna till butiken i Stockholm, på extrabasis!

Vi söker vår nästa stjärna till butiken i Stockholm, på extrabasis!

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även ett kontor i Umeå samt en fysisk butik i Stockholm Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Är du en prestigelös lagspelare som uppskattar tempo och att tillsammans nå framgång? Då är du varmt välkommen in i Jollyteamet! Vi söker dig som vill jobba extra i vår butik!

”Hos oss kommer du jobba tillsammans med ett härligt och glatt gäng som alltid strävar efter att ge våra kunder den bästa servicen. Vi har ett nära samarbete med varandra och hjälps åt för att våra kunder ska få den bästa upplevelsen. Tveka inte att söka om du vill bli en av oss i Stockholms största Barn och Baby butik.”

Ovan är ställföreträdande butikschefs Alices ord kring varför just du ska ta tillfället i akt, att redan idag, söka tjänsten hos oss!

Vi söker ytterligare en engagerad och ansvarsfull butikssäljare med mycket energi, passion för människor och ett stort intresse av barn- och babyprodukter. Vi vill inspirera våra kunder och erbjuda möjligheten till professionell och gedigen rådgivning. Vi söker dig som vill vara med och vidareutveckla ett framgångskoncept och skapa den mest givna destinationen för barnfamiljer i Stockholmsområdet.

Arbetsuppgifter
Som säljare är din uppgift att finnas till för kunden, lyssna, uppfylla behov, överföra kunskap, inspirera och självklart - sälja. Du som säljare är en viktig del i att driva och utveckla försäljningsarbetet. Som person är du informationssökande och aktiv i den personliga försäljningen. I jobbet ingår även kassaarbete samt att se till att butiken är fräsch, inspirerande och välfylld med varor. Även lagerrelaterade arbetsuppgifter förekommer i denna tjänst. Andra ansvarsområden för våra säljare är att ansvara för butikens utseende med hjälp av butiksexponering, annonsuppföljning och att synkronisera rätt artiklar med rätt aktivitet.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av butiksarbete och då arbetet är serviceinriktat söker vi dig som alltid sätter kunden i främsta rummet och genuint trivs med kundkontakt. Du har tidigare erfarenhet av serviceyrket och du vill ge förstklassig service och har en förmåga att analysera kundens behov. Har du ett stort intresse för babyprodukter så som barnvagnar och bilbarnstolar är det mycket meriterande.

I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper då vi kommer skapa ett helt nytt team som jobbar i Stockholmsbutiken. Vi vill att teamet ska bestå av serviceinriktade, positiva samt flexibla personer - därför är det viktigt att du besitter liknande egenskaper.

Meriterande
- Kunskap i SAP
- Kunskaper i annat affärs- betalnings- eller kassasystem

Vi erbjuder dig
- Entreprenörsdriven verksamhet
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Hög utvecklingstakt
- Spännande bransch
- Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
- Kollektivavtal för alla anställda

Vi är ett företag som satsar på våra medarbetare och vi internrekryterar ofta. De som åstadkommer bra resultat och samtidigt har en positiv och samarbetsvillig attityd kommer gå långt inom Jollyroom.

Upplägg och kontakt
- Start: Snarast möjligt
- Omfattning: Visstidsanställning baserat på behov, 1–4 dagar i veckan. Vi ser gärna att du är flexibel med arbetstider och har möjlighet att arbeta både helg och vardagskvällar. Under sommarsäsongen finns möjlighet att jobba mer.
- Placering: Kungens kurva, Stockholm
- Arbetstider: Måndag-söndag. Öppettiderna är vardagar 10-19, lördagar 10-17 och söndagar 11-17
- Kontakt: Sanna Nyman Alenäs via sanna.nyman.alenas@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 24 juni 2022

Liknande jobb


BUTIKSSÄLJARE - KALMAR

25 april 2024

Butikssäljare till Östermalm

Butikssäljare till Östermalm

24 april 2024

Butikspersonal

24 april 2024