Vi växer, väx med oss! Taktiska inköpare inom entreprenad sökes!

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Arbetsbeskrivning

Till vår uthyrningsverksamhet söker vi nu en inköpare som är villig att jobba operativt, men även taktiskt. Du kommer att arbeta hos vår kund i Malmö med inköpsuppgifter, såsom leverantörskontakter, fakturakontroll och fakturaadministration. Jobbet innebär mycket kontakter internt men även externt. Inköpsområdena är till största del inom byggentreprenad. Du jobbar bland annat i affärssystemet SAP samt i Officepaketet. Start på uppdraget är i augusti och sträcker sig till årsskiftet.

Vem är du?

Vi ser att du är utbildad inom inköp, alternativt har praktisk erfarenhet av inköpsarbete. Du har en YH-utbildning alt. högskoleexamen i grunden.
Du har minst 2 års erfarenhet inom området. Har du erfarenhet av inköp inom bygg och anläggning och även upphandling av avtal är det mycket meriterande. För rollen ska du vara duktig på förhandlingar, ha struktursinne och är en god relationsskapare.
Som konsult är det viktigt att du är lyhörd och ödmjuk och att konsultrollen är något som passar dig. Du räds inte uppgifter högt som lågt.

Vad kan vi erbjuda dig?

Experis är specialisten på specialister inom ingenjörer/ekonomi/chef/sälj&marknad. Vi ger specialister möjlighet att växla upp eller byta spår i sin yrkesbana.
På Experis Finance får du som konsult kompetensutveckling genom längre kvalificerade uppdrag. Vi har flertalet av Sveriges mest attraktiva företag som kunder och vår uppgift är att matcha rätt kompetens med rätt uppdrag.

Hos oss får du en trygg anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension, försäkringar enligt kollektivavtal och ett årligt karriärsamtal med din personliga konsultchef. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård är exempel på annat som vi erbjuder alla våra anställda.

Experis värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Kontaktperson

Du söker tjänsten via länken här intill. Mer om uppdraget och andra frågor besvaras direkt av Amela Gogic, 040-66 06 332, amela.gogic@se.experis.com

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Rocafort Svensson

Angela Ekelöf
0340-66 42 71
Åsa Mårtensson
031-61 72 17
Mathias Ericson
0650-356 93
Emma Larsdotter Moström
090-702361
Jenny Viklund
0660-599 76
Helene Mårtensson
040-660 63 32
Hanna Eriksson
+4611194358
John Johansson
+46 703 24 25 19
Gosta Dreifeldt
+4642371645

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis Finance Huvudkontor
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • 100% Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 10 juli 2015

Besöksadress

Klarabergsgatan 29
None

Postadress

Klarabergsgatan 29
Stockholm, 11181

Liknande jobb


2 juni 2024

Entreprenadinköpare

Entreprenadinköpare

2 juni 2024

Tactical Buyer to J2 Sourcing

Tactical Buyer to J2 Sourcing

1 juni 2024

31 maj 2024