Vik. kundtjänstmedarbetare bank till Drottninggatan

Vik. kundtjänstmedarbetare bank till Drottninggatan

Arbetsbeskrivning

Som medarbetare i kundtjänst på Drottninggatan är du den som våra nya och befintliga bankkunder först kommer i kontakt med – när de kommer in på kontoret eller hör av sig på andra sätt. Du hjälper dem vidare i ärenden kopplade till våra tjänster inom spara, låna och betala. Din ambition är att leverera en kundupplevelse i världsklass!
Mer om jobbet
Du blir en del av ett team med mycket erfarenhet och andra kollegor inom bank, försäkring och fastighetsförmedling finns nära till hands för att kunna erbjuda våra kunder bästa möjliga service utifrån deras behov. Vi jobbar nära varandra, har kul tillsammans och gör många gemensamma affärer.
Tjänsten är ett vikariat under perioden 1 maj 2021 till 30 april 2022 då en av våra teammedlemmar provar en annan roll på kontoret.
Satsar du på oss så satsar vi på dig. Det innebär att vi gärna ser dig utvecklas vidare inom bolaget om möjligheten finns. Vi vet att medarbetare som får utvecklas och växa mår bra och därför har vi en aktiv dialog om din fortsatta utveckling på kort och lång sikt.  Vi vet också att hälsa är en förutsättning för bra prestation och hållbarhet över tid. Det kommer du att märka som medarbetare hos oss. Vi är oerhört stolta över att precis blivit tilldelade utmärkelsen Årets arbetsgivare i Brilliant Awards 2021 - en utmärkelse som helt baseras på svaren våra medarbetare givit i våra medarbetarenkäter. 
Vem är du?
Kort sagt – en ambitiös, flexibel och förtroendeingivande relationsskapare som smittar omgivningen med glädje.
Du har tidigare jobbat med kundbemötande och kan med optimism se lösningar och möjligheter. Du trivs med en händelserik vardag och bidrar till helheten genom flexibilitet och prestigelöshet, samtidigt som du genom effektivt och strukturerat arbete uppnår goda individuella resultat. Du uttrycker dig pedagogiskt och enkelt i olika kanaler och har sedan tidigare erfarenhet av administrativ ärendehantering och dokumentation.
Länsförsäkringar Uppsalas värdeord är affärsmässighet, handlingskraft och engagemang. Allt vi gör präglas av detta, och det är också egenskaper vi söker hos dig.
Som lokalt kundägt bolag vill vi möta Uppsalaborna på bästa sätt. Vi behöver idag bli flera som kan fler språk än svenska och vi ser gärna att du är en av dem. Vi värdesätter de kvaliteter som en mångfald av människor tillför vår verksamhet. För att försöka vara så fördomsfria som möjligt i vår rekrytering använder vi tester i samband med ansökan..
Intresserad och vill veta mer?
Vill du veta mer om rollen kontaktar du kontorschef Åsa Stafberg på 018-68 56 32.
Facklig kontaktperson för Forena är Pauline Lag, 018-68 56 59. 
Att jobba i ett företag med 147 000 ägare är annorlunda. Det påverkar nästan allt vi gör. Vi måste till exempel vara extra bra på att se och förstå de verkliga behoven hos människor och företag som lever och verkar här. Men vi kan också tänka mer långsiktigt och bidra till hållbarheten i vårt län, på riktigt. Helt enkelt engagera oss i sådant som vi vet ligger våra kunder varmt om hjärtat. Tillsammans skapar vi trygghet och förverkligar drömmar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Gruppchef Ronny Printzell
018-685667
Teamledare Arne Lindqvist
018-685706
FTF-ombud Robert Mattsson
018-685549
Gruppchef Ronny Printzell

Kontaktombud FTF Robert Mattsson

Teamledare Åsa Lindgren

Gruppchef Michael Ahlfont

Säljchef Kristiina Liljestrand
070-388 56 85
Bank- och försäkringssäljare Anna Jansson
018-68 55 26
Skadegruppchef Michael Ahlfont
070-588 07 86

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Länsförsäkringar Uppsala
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 mars 2021
  • Ansök senast: 28 mars 2021

Besöksadress

Fyrisborgsgatan 4
None

Postadress

Box 2147
UPPSALA, 75002

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024