Vik. receptionis kundmottagning/orderhandläggare

Arbetsbeskrivning

Hjälpmedel Stockholm, Hjälpmedelscentral Syd, Kundenheten Hjälpmedelscentral Syd är en enhet inom Hjälpmedel Stockholm som tillhandahåller tekniska hjälpmedel till funktionshindrade personer inom södra länet.Vi har ett konsultativt arbetssätt och arbetar även med rådgivning och utbildning i en stimulerande miljö.Våra lokaler är belägna på ca 10 minuters promenadavstånd från Fruängens centrum.Vi söker en receptionist/orderhandläggare till vår kundenhet för ett vikariat på 6 månader med möjlighet till förlängning. Arbetet innebär främst bemanning av hjälpmedelscentralens reception med kundmottagning och utlämning av hjälpmedel.Dessutom ska du kunna registrera kundorder och arbetsorder för reparation, transport och leverans mm.Vi har också viss försäljning av hjälpmedel och tillbehör samt serviceuppgifter för såväl annan personal som brukare av hjälpmedel. Vi räknar med att du har några års yrkeserfarenhet med liknande arbetsuppgifter, är serviceinriktad, flexibel, har datorvana och kan samarbeta med andra yrkeskategorier.Arbetet är ett vikariat fr o m snarast och t o m 31 augusti 2007 med möjlighet till förlängning.Arbetstid, heltid, 39.30 timmar/vecka, måndag-fredag.Vi har flexibel arbetstid.Vi tillämpar individuell lönesättning, ange löneanspråk.

Sammanfattning

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006