OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt företag IBC Euroforum etablerades i Sverige 1994 och har idag 50 medarbetare som arrangerar ca 250 event som besöks av närmare 10 000 deltagare per år.Vi har idag en stark position på marknaden och ser ljust på framtiden.IBC Euroforum ingår i den brittiska världsomspännande koncernen Informa Group plc, som finns registrerade på Londonbörsen.Vi är ett av världens ledande förlag och konferensarrangörer och finns representerat i 25 länder.Informa Group plc organiserar årligen över 3500 st.evenemang och tillhandahåller ca 1500 publikationer.IBC Euroforum arrangerar konferenser inom bl.a. energi/miljö, industri, detaljhandel, telekom/IT, fastighet/bygg, offentlig sektor, HR/ledarskap.Ekonomi/finans, juridik, Befattningsbeskrivning Vi söker en person som ska jobba med vår kundservice samt att assistera vår VD och ledningsgrupp då en av vår medarbetare gått på mammaledighet.Detta innebär att föra protokoll vid ledningsgruppsmöten, planera interna aktiviteter, göra resebokningar, sköta växeln samt att assistera vår VD och ledningsgrupp i dagliga frågor.Kundservice består bl.a. av registrering av deltagare, fakturering, att sköta kontakter med kunder och leverantörer både via telefon och via e-post samt att ge service internt.Tjänsten innebär också daglig posthantering, beställning av kontorsmateriel och att samordna bud och leveranser.Tjänsten är baserad i receptionen.Kravprofil Du som söker har gymnasiekompetens, erfarenhet från kundservice och som VD-assistent samt erfarenhet av protokollskrivning.Du är social, noggrann, ansvarsfull och handlingskraftig.Är bra på att prioritera, vara uppmärksam och jobba under tidspress.Du talar och skriver engelska flytande och har goda datakunskaper i program som Word, Excel och PowerPoint.Viss ekonomisk kunskap är ett plus.Tycker du att det låter intressant eller har du frågor?