OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Handikappomsorgens beställarenhet Söker Administratör/Ekonomisekreterare Du som känner för att arbeta som ekonomisekreterare inom handikappomsorgens beställarenhet i Skarpnäck hör av dig till oss. Vi är en trevlig arbetsgrupp bestående av sju biståndsbedömare som arbetar med bedömningar om insatser till funktionshindrade. Vi erbjuder ett självständigt arbete och en trevlig arbetsmiljö. Som ekonomisekreterare skall du främst arbeta med fakturahantering och budgetuppföljning av enhetens kostnader. Samordna och analysera information om budget och utifrån erhållen information fatta adekvata beslut inom ramen för delegation. Lämplig bakgrund: Utbildning: ekonomutbildning eller annan likvärdig utbildning. Erfarenhet av stadens ekonomisystem Agresso och stadens paraplysystem. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, god samarbetsförmåga samt förmågan att arbeta självständigt. Tillträde Snarast . Tjänsten tillsätts under förutsättning att inga övertaliga inom Stockholm Stad med adekvat utbildning har företräde. Förvaltningen eftersträvar en blandning när det gäller såväl kön, ålder och etnisk bakgrund. Ange referensnummer i 06:715/092