Vikarie/projektanställning till Kundsupport

Arbetsbeskrivning

Auriga erbjuder betaltjänster och -lösningar, från integrerade kortbetalningar till e-presentkort samt Internetbetalningar. Våra system samlar in, kontrollerar och förmedlar korttransaktioner, oavsett typ av kort.

Arbetsuppgifter:
Du ansvarar för
* support via telefon till Aurigas kunder och partners kring drift och administration vid kortbetalningar
* tillfälligt utföra vissa uppdrag från andra avdelningar, framförallt rörande terminalhantering

Vi vill att du är
*Proaktiv, engagerad och kan bidra till att skapa öppenhet och förtroende
* utåtriktad, kan samarbeta och tycker om att ingå i en gemenskap
* flexibel och anpassningsbar till förändringar i arbetsformer och -prioriteringar
* noggrann strukturerad och kan arbeta mål- och resultatinriktat

Du skall ha
*Minst 3-årig gymnasial utbildning
*Erfarenhet av kundsupport eller liknande samt god PC-vana
*goda språkkunskaper i svenska och engelska

Har du dessutom kunskaper i något annat nordiskt språk och /eller erfarenhet av kortapplikationer och teknikintresse är detta meriterande.

Utdrag ur Polisens belastningsregister och UC krävs för tjänsten.

Arbetsplatsen finns på Nacka Strand.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Auriga AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 12 april 2010
  • Ansök senast: 16 april 2010

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010