Vikarierande löneadministratör sökes

Vikarierande löneadministratör sökes

Arbetsbeskrivning

Dåen av våra medarbetare går på föräldraledighet söker vi nu efter en vikarie som vill arbeta tillsammans med ett härligt och drivet gäng på Humanas Örebrokontor.

Om tjänsten
Som löneadministratör hos oss är din huvudsakliga arbetsuppgift att administrera löner och omkostnader för personliga assistenter och kunder. I tjänsten ingår daglig kontakt med kunder, personliga assistenter och myndigheter där du hjälper till att svara på frågor gällande löner, tidrapporter och omkostnader. Övriga förekommande arbetsuppgifter är hantering av:

- Tidrapporter
- Löneregistrering
- Traktamenten och utlägg
- Förmånsbeskattning

Löneavdelningen består av ca 25 medarbetare och du kommer tillsammans med fem andra kollegor att tillhöra ett mindre team. I övrigt består avdelningen av en lönechef och två gruppchefer. Det är en arbetsgrupp med god sammanhållning där vi trivs tillsammans, har kul på jobbet och hjälps åt för att leverera på en hög nivå. Vi arbetar dagligen i systemen Agresso, Fast, MyHumana och Easit.

Anställningenär ett vikariat till sista april med önskvärt tillträde så snart det är möjligt. Arbete heltid, dagtid, måndag till fredag. Placeringsort är Örebro.

Vem är du?
Vi söker dig som vill arbeta efter våra värdeord - glädje, engagemangoch ansvaroch som har erfarenhet av att arbeta med administration, service och kundkontakt. Har du tidigare arbetat som löneadministratör eller har erfarenhet av Agresso är det meriterande. Vi ser gärna att du har någon form av eftergymnasial utbildning eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Som person är du noggrann, strukturerad, ansvarsfull och har förmåga att arbeta såväl självständigt som i grupp.  

Föratt trivas i rollen krävs att du är van att hantera flera saker samtidigt, vilket ställer höga krav på flexibilitet och stresstålighet. Du har telefonvana, erfarenhet av kundkontakter samt är van att leverera service på hög nivå och på ett affärsmässigt sätt. Vi förväntar oss att våra medarbetare vid alla tillfällen ska ge utomordentlig service till våra kunder, assistenter och samarbetspartners. Det innebär även att ge god service till sina kollegor och medvetet arbeta för ett bra klimat.

Vi erbjuder
Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.

Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med goda anställningsvillkor. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del i detta arbete. Våra värdeord - engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.

Läs mer om hur det är att jobba hos oss på Humana HÄR

Vad händer nu?
Sista ansökningsdag är den 21 oktober.  Vi hanterar ansökningar löpande så vänta inte med att skicka din ansökan.

Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta gruppchef Andé Brink eller Carina Henriksson!

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eleonor Löfstedt, Enhetschef

Ulrika Bergqvist, Regionchef/Verksamhetschef

Lise-Lotte Jönsson, Bitr. Enhetschef
042-3115841
Erica Pettersson Wentzel, Enhetschef Eleonoragården
0706-84 72 15
Mats Hagberg, Enhetschef
0768-36 19 07
Kristina Bergmark, Enhetschef Mathildagården
0725- 43 68 50
Disa Steffner, Enhetschef Dalilagården
0725-43 68 18
Line Aas, Enhetschef
070-528 92 86
Jessica Andersson, Enhetschef
042-3115815
Jessica Eriksson, HR-konsult

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Humana AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 september 2022
  • Ansök senast: 21 oktober 2022

Besöksadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
None

Postadress

Lingvägen 34 341 91 Ljungby
Ljungby, 34191

Liknande jobb


Administratör Zeppelin Mining

Administratör Zeppelin Mining

7 december 2022

2 december 2022

Payroll Specialist - Global Mobility

Payroll Specialist - Global Mobility

25 november 2022

23 november 2022