OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Våra växlar jobbar aktivt med att tillhandahålla bästa service och tillgänglighet för våra kunder.Under det senaste året tog våra växlar emot och vidareförmedlade 3 miljoner kundsamtal.Arbetsinnehåll Som telefonist i växeln tar du hand om våra inkommande kundsamtal.I dialog med kunden och utifrån kundens ärende kopplas samtalet sedan till rätt person/gruppering.Ditt största ansvar ligger i att leverera bästa service i kombination med en egen hög tillgänglighet.Vi satsar gärna på dig som tillsammans med oss vill vara med och aktivt arbeta med kvalitetshöjande aktiviteter och som brinner för att ge våra kunder bästa service.Våra växlar servar Folksam, Förenade Liv, Kpa Pension och Svenska Konsumentföräkringar AB.Vi lägger stor vikt vid att hitta "rätt" person så att du med din personlighet passar in i våran arbetsgrupp.Våra förväntningar på dig som söker - Du är utåtriktad och har lätt för att handskas med människor.- Du har förmågan att vara trevlig och serviceinriktad även när det är stressigt.- Du har ett brinnande intresse för att tala med männsikor och att ge bästa service via telefon.- Du tycker om att jobba tillsammans med andra i ett intensivt och ibland högt tempo.- Du är engagerad i pågående förändrings- och kvalitetsarbete.Vi kan erbjuda - En intern befattningsutbildning.- Mycket kontakter med kunder och övriga anställda inom Folksam.- En fin laganda där vårt mål är att bästa service till alla som ringer.-Trevliga och ljusa lokaler med eget pausrum.- Bra arbetstider och villkor.Anställningsform Vikariat, 6 månader med möjlighet till förlängning.Placeringsort Stockholm, Skanstull.