Vill du arbeta extra i reception?

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

Arena Personal söker just nu serviceinriktade personer som vill arbeta extra vid behov. Har du en annan huvudsaklig sysselsättning, som studier, eget företag eller pension kan du vara aktuell för vår bemanningspool.

Våra kunder finns inom alla branscher i Stockholmsområdet. Uppdragen är framförallt i reception/växel men även administrativa uppgifter kan förekomma. Förutom en annan huvudsaklig sysselsättning behöver du också ha dokumenterad erfarenhet från arbete inom reception/växel alternativt administrativ vana för att vara aktuell för en anställning.

Din profil

Som person är du positiv, utåtriktad och prestigelös samt duktig på att prioritera. För att trivas i rollen som konsult är det viktigt att du är ansvarsfull, flexibel och mycket serviceinriktad. Då du kommer arbeta på olika arbetsplatser ser vi att du är en person som har lätt för att samarbeta och anta nya utmaningar.

Service är din ledstjärna och du tycker om att göra ”det lilla extra” med ett leende på läpparna. Vidare har du förmåga att se vad som behövs göras samtidigt som du är socialt begåvad och kan hantera alla sorters människor. Självklart är du också en punktlig och lojal medarbetare då du är ansiktet utåt för Arena Personal.

Låter detta intressant och har du den profil vi söker? I så fall är du varmt välkommen in med din ansökan!

Ange gärna hur mycket du önskar eller har möjlighet att jobba. Vi vill tipsa dig om att söka redan i dag då intervjuer sker löpande.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.


Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Ansökan

Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KONTOR
  • 5 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 21 augusti 2015

Postadress

Metallvägen 54
ROSERSBERG, 19572

Liknande jobb


22 maj 2024

Receptionist till Strandhälsan

Receptionist till Strandhälsan

17 maj 2024