OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Då skall du söka detta! Temp Team ger företag personlig service vid rekrytering till fasta tjänster samt vid behov av tillfällig personal för längre uppdrag. Se även: www.temp-team.se Vi söker nu för kunds räkning en person som kan vara behjälpig när det gäller administrativa arbetsuppgifter. Företaget finns i Falkenberg och de är c:a 15 anställda totalt. Tjänsten är en visstidsanställning under 4 månader med stor chans till anställning. Tjänsten är en deltidtjänst mellan 60-70 %. Du skall ha: - Arbetat ett par år med administrativa sysslor. - Viss förståelse för ekonomi/bokföring - Givetvis arbetat i Office och Excel tidigare Du är: - Noggrann, socialt begåvad och "få saker ur händerna". - Stresstålig och flexibel - Inte rädd för att ta kontakt med nya människor - Van att hantera många saker samtidigt Extra meriterande är om du: - Har arbetat med liknande uppgifter tidigare - Tidigare arbetat i en organisation med många skiftande arbetsuppgifter Du kommer bl.a. arbeta med: - Ordermottagning - Statistik - Telefonkontakt med kunder - Med övrigt sedvanligt förekommande administrativa uppgifter.