OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uppdragsgivare söker vi dig som kan ge det lilla extra inom kundservice. Är det du? Här följer en kortfattad presentation om vår uppdragsgivare:Vi är ett svenskt företag som brinner för design och kvalitet. Våra fototapeter och canvastavlor är miljövänliga, brandskyddsklassade enligt svensk standard och bleks inte av solljus. Alla motiv är utvalda med omsorg och trycks efter din beställning. Vi hanterar kunder från i stort sett hela världen. Första tiden hos Webhelp Den första tiden hos Webhelp får du som nyanställd utbildning inför det framtida arbetet. Under utbildningen får du bland annat lära dig de om de system som används, processer för att söka information samt kundhantering. För att få en större förståelse för hur samtal kan se ut kommer du att få lyssna på samtal. Arbetsuppgifter När du fått alla grundläggande kunskaper via utbildningen börjar det bli dags att ta egna samtal och mail. Ditt arbete innefattar att hjälpa och guida kunder kring frågor om beställningar och hemsidan. Det primära i ditt arbete är att bemöta kunder med lyhördhet och engagemang samt att kunna anpassa ditt bemötande utefter kundens behov. I teamet finns en mentor med gedigen kunskap och erfarenhet för att stötta dig. Hos Webhelp Nordic arbetar idag ett glatt gäng om 200 personer, som alla hjälper och stöttar varandra i arbetet. ”Då vi alla arbetar mot samma mål, att hjälpa kunderna, finns ingen individuell rivalitet utan det känns verkligen att vi är ett team.” – Johanna Skog, Advisor Webhelp ArbetstiderKundtjänsten har öppet 8.00 -17.00 på vardagar och det är under detta tidsspann som arbetstiderna förläggs, vilket innebär att kvällar och helger är fria. Schemat släpps inför varje månad så det finns goda möjligheter att planera runtomkring. Är det dig vi söker? Vi tror att du som söker tjänsten är en kommunikativ och lyhörd person. Du har kunden i fokus och brinner för service. Vidare är du lösningsfokuserad och strävar aktivt efter utveckling av dina resultat. Vi ser att du som söker har grundläggande datakunskaper i Microsoft Office samt godkända betyg i svenska A och engelska A. Vi söker även dig som har bra kunskaper inom Tyska, både i tal och skrift. Om jobbet RegionStockholm Arbetstid / Varaktighet Vi söker tillsvidareanställda på 75-100 % Arbetstiden är förlagd under våra öppettider: Vardagar 8-17:00. Utbildning Din anställning inleds med utbildning som pågår vardagar. Startdatum för tjänsten sker vecka 34. Lön / FörmånerEnligt kollektivavtal Friskvårdsbidrag Massagebidrag
Kontaktpersoner på detta företaget
Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson
Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000