Vill du arbeta som servicedeskpersonal?

Arbetsbeskrivning

Vi söker servicedeskmedarbetare till vår kund. Du kommer vara stationerad i Malmö/Lund regionen, där dina huvudsakliga uppgifter kommer vara att arbeta i servicedesk där du hjälper användare via telefon och skärmövertagningsprogram. Ditt arbete kommer både ske ute på plats och inne på kontoret. En annan uppgift är att instruera och leverera om det kommer nya användare, du kommer att jobba med alla IT relaterade problem som finns på ett större företag. Vi tror att du har en grundkunskap om datorer, du är väl bekant med officepaketet och har lätt för att lära dig nya saker. Du har möjligen arbetat inom kundtjänst där du kan ha registrerat ärenden i datorn, eller annan likande bakgrund . Du får gärna ha arbetat med någon form av service arbete och bör finna att datorn är lätt att använda och att ha som redskap. Vi har önskemål om att du har kunskaper i det svenska och engelska språket. Detta eftersom man arbetar med kunden i centrum och besvarar e-mail och telefonsamtal. Du ska även kunna lösa det inkommande ärendet. Vi tror att du som person är serviceminded, trevlig och ordentlig. Förmodligen tycker du mycket om att hjälpa folk och har lätt för att lära. Är du den vi söker? Inkom med din ansökan idag, tjänsten ska tillsättas omgående. På StudentConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden. Sätt fart på din karriär och skicka din ansökan idag! StudentConsulting är ett av Nordens ledande bemanningsföretag specialiserat på studenter, akademiker och unga i karriären. Vi har alltid nya spännande del- och heltidsjobb inom Ekonomi, Kundservice, Administration, IT, Försäljning, Logistik och Produktion. Läs mer om oss och våra lediga jobb på www.studentconsulting.se

Sammanfattning

Liknande jobb


Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010