OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Säljkompetens AB är ett företag specialiserat på försäljning.Vi bedriver verksamhet inom fyra affärsområden; rekrytering, uthyrning, utbildning och konsulting.För ett rekryteringsuppdrag söker vi dig som är ung och vill börja din karriär som säljare! Profil Du ska vara en ung person som vill jobba med försäljning.Dina arbetsuppgifter blir att ansvara för försäljning av komplexa kontorsmaskiner till företag inom Stockholms område.Du har hand om hela försäljningsprocessen, allt från att boka egna kundbesök till att skriva offerter och avtal.För att lyckas i din yrkesroll kommer du att få en gedigen säljutbildning och stöd. Du bör vara driven och engagerad precis som inom de flesta säljyrken.Samtidigt skall du ha en god förmåga att kunna anpassa sig till olika typer av människor och hantera dessa verbalt på rätt nivå.Tidigare erfarenhet av uppsökande försäljning är meriterande men inget krav. En stor fördel är om du redan har körkort och tillgång till bil (ej ett krav). Rekryteringsprocessen pågår och vi vill ha din ansökan omgående.