Vill du jobba med kontorsservice i Helsingborg?

Arbetsbeskrivning

ISS Mayday är den del av ISS Facility Services AB som arbetar med personaluthyrning, rekrytering, entreprenad och omställningslösningar.ISS Mayday är ett auktoriserat bemanningsföretag som sedan 1992 är specialiserade på personlig bemanning inom ekonomi, HR, administration, kontorsservice, försäljning, marknad, IT och teknik samt chefer och specialister.Vår kundkrets finns inom privat näringsliv såväl som inom offentlig sektor och vi har idag verksamhet på ett flertal orter i Sverige.Vi söker nu för kunds räkning en engagerad och serviceorienterad kontorsservicemedarbetare för ett tidsbegränsat uppdrag.[ Är du en positiv och ansvarstagande person som tycker om att ge service?Då är detta rätt för dig.Du kommer ansvara för att ge den all round service som krävs för att kundens kontor i Helsingborg skall fungera på ett smidigt och effektivt sätt.På kontoret jobbar det ca 75 personer.[ Som Kontorsservicemedarbetare hos vår kund Arbetar du med varierande arbetsuppgifter där det ofta är upp till dig att se vad som behöver göras för att allt skall fungera.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att sköta den dagliga posthanteringen, ta emot besök och leveranser, beställa kontorsmaterial samt support till övriga på kontoret.Du kommer i ditt jobb ha en del externa kontakter som t ex leverantörer och fastihjetsförvaltaren.Det kommer även att delaktig i och organisera de kundträffar som sker på kontoret.[ Vem är du Vi söker dig som är serviceminded, positiv och flexibel då ditt arbete kommer att vara mycket varierande och omväxlande.Ditt utåtriktade sätt och din vilja att göra ett bra jobb och att ge ett bra intryck är av största vikt, liksom att du ser en utmaning och en glädje i att göra det där lilla extra i ditt arbete.Du är ansvarstagande och duktig på att ta egna initiativ och ser vad som behöver göras för att kontoret skall fungera på ett trivsamt sätt.[ Du har troligen ett par års erfarenhet från kontorsservice eller från något annat serviceyrke.Du har goda kunskaper i Officepaketet och talar och skriver svenska flytande.Vi ser gärna att du har kunskaper i engelska.[ Vi erbjuder dig Tjänsten är ett[heltidsuppdrag där du blir inhyrd till Kunden via ISS Mayday.Du arbetar måndag-fredag mellan kl 8.00-17.00.Uppdraget börjar omgående, eller då vi hittar rätt person, och löper under 2010.Är du intresserad?Ansök idag, intervjuer sker löpande.För att söka tjänsten klicka på knappen nedan eller gå in på www.mayday.se.Bifoga ett personligt brev samt CV och beskriv varför just du passar in på tjänsten.Vi tar endast emot ansökningar på detta sätt.Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ISS Mayday
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 20 september 2010
  • Ansök senast: 1 oktober 2010

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024