Vill du jobba med kundservice gentemot våra holländska kunder?

Arbetsbeskrivning

Vi på Benify brinner för att hjälpa våra kunder att attrahera, belöna och stärka förhållandet med sina medarbetare. Sedan 2004 har människor varit den viktigaste delen av det som idag är Benify, ett snabbväxande HR-techbolag. Tillsammans har vi arbetat med stor passion och tillsammans lyckats att revolutionera branschen och sättet att arbeta med förmåner och kommunikation till sina anställda. Idag finns vi globalt och därför behöver vi utöka vårt kundservice-team med en stjärna som inte bara kan svenska, utan även holländska!

Din roll som kundservicemedarbetare
I rollen som kundservicemedarbetare besvarar du inkommande telefonsamtal, chattmeddelanden och mail från medarbetare hos våra företagskunder i Sverige och Nederländerna. Frågorna kan röra sig om allt från friskvårdsbidrag och försäkringar, till hur vi räknar ut skatteeffekten för förmånsbilar. Som medarbetare på kundservice får du ett gediget utbildningspaket som sträcker sig över 1,5 år, där det första steget är en introduktionsutbildning på 2 veckor.

Exempel på arbetsuppgifter:

• Besvara inkommande mail, chattmeddelanden samt telefonsamtal från våra företagskunder och deras medarbetare
• Vara medarbetarna behjälplig genom Benifys förmånsportal
• Ge fantastisk service och vara ambassadör för Benifys varumärke

Vem är du?
Vi söker dig som är ansvarsfull, brinner för god service och som drivs av att lära dig nya saker och utvecklas. För att lyckas i rollen som Kundservicemedarbetare ser vi att du värderar teamet och samarbete högt och att du trivs att arbeta i en snabbföränderlig miljö där din flexibilitet kommer att testas dagligen.

Vidare ser vi att du har:

• Erfarenhet av en serviceinriktad roll med kundkontakt
• Mycket goda språkkunskaper i svenska, holländska och engelska, både muntligt och skriftligt
• God datorvana
• Avslutad gymnasieutbildning

Vad Benify erbjuder dig
Hos oss på Benify får du möjligheten att arbeta i en organisation där alla bidrar till vår framgång, hjälper varandra på vägen dit och har roligt under tiden. Vi vet att det är våra anställda som gör Benify framgångsrikt och som får oss att utvecklas framåt – vi välkomnar inte bara dina idéer vi uppmuntrar dem. Din egen utvecklingsresa inom organisationen är upp till dig, dina egna initiativ, mål och nyfikenhet är nyckeln för din utveckling och hur långt du kan gå inom Benify. Hos oss arbetar vi med stor passion och lyckas tillsammans!

Då vi själva jobbar med bland annat förmåner, är det självklart ett stort fokus för oss med. Vi erbjuder bland annat ett generöst friskvårdsbidrag, har en idrottsklubb som ser till att vi håller oss hälsosamma, samt en trivselklubb som bidrar med roliga AW’s och den årliga konferensen.

Praktisk information
Start: Så snart som möjligt
Arbetstider: Vardagar 08–17 och 10–19 i ett rullande schema
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Plats: Östermalm, Stockholm

Låter tjänsten som Kundservicemedarbetare intressant? Tveka därför inte att söka redan idag. Observera! Då vi är mitt i semestertider kan återkopplingen gällande tjänsten komma att dröja.

Har du frågor om rollen eller hur det är att jobba på Benify? Kontakta matilda.dankemeier@benify.com (Talent Acquisition Coordinator)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Benify
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juli 2020
  • Ansök senast: 14 augusti 2020

Besöksadress

Banérgatan 16
None

Postadress

Banérgatan 16
Stockholm, 11523

Liknande jobb


25 april 2024

25 april 2024