Vill du jobba på Telenors svenska kundtjänst i Spanien?

Arbetsbeskrivning

Är du en person som älskar att hjälpa andra och drivs av att jobba mot mål? Är du tävlingsinriktad och älskar utmaningar? Då har vi på Webhelp ett jobb för dig!

Vi söker nu nya kollegor till vår säljande kundtjänst för vår uppdragsgivare Telenor med placering i Malaga, och vi hoppas att just du är en av dem!

OM TJÄNSTEN SOM KUNDTJÄNSTMEDARBETARE

Blir du en av våra medarbetare kommer du att få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen kommer att få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder och utvecklas som person!

I din roll som kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från redan befintliga Telenorkunder rörande beställningar, fakturor, erbjudanden och mycket mer med fokus på bra service och ett gott bemötande. Vidare arbetar vi med merförsäljning i dessa samtal, där vi med hjälp av enkla frågor tar reda på vad kunden är intresserad av och skräddarsyr anpassade lösningar därefter. Merförsäljning är en stor del i vårat arbete som kundtjänstmedarbetare för att skapa bättre service till kunden och därmed öka kundnöjdheten i varje samtal.

För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och lagspelare som tycker om utmaningar. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker! Vi ser även att du finner intresse i bra kundbemötande samt sälj, för att riktigt trivas hos oss. Om du är tävlingsinriktad och älskar utmaningar så är det ett stort plus!

FÖRSTA TIDEN PÅ WEBHELP

De första 3 veckorna som anställd kommer att vara dedikerade till en grundutbildning på heltid på vårt kontor. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.

VI SÖKER DIG SOM...

- Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A och Engelska A)
- Talar och skriver obehindrat på Svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska

VAD VI KAN ERBJUDA DIG?

En arbetsplats och företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du att börja tjänsten med en introduktion och delta i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss! Vi är en arbetsplats som har högt i tak och tycker att gemenskap och samarbete är viktiga faktorer för att trivas i arbetet!

FÖRMÅNER

Månadslön + provision
Utvecklingsmöjligheter
I DIN ANSÖKAN TILL OSS

Känner du att denna beskrivning passar in på dig? Tveka inte att söka redan nu! Bifoga ditt CV samt personliga brev på engelska.

Vi gör löpande rekryteringar och urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

How does Webhelp respond to the Covid-19 situation?

Due to the current situation, we are receiving more questions regarding vacancies and practical questions about e.g. job start. We understand why and therefore, you can read how we are responding to the Covid-19 situation. Click here:
https://www.webhelpnordicjobs.com/pages/being-webhelp-under-covid-19?preview=true

If you need further information, you are always welcome to contact our HR team, who is more than happy to answer your questions.

Making business more human for the world's most exciting brands

We live in an era of fast connectivity and AI. Today, human experiences have even more power to make businesses come to life in customers' hearts and minds.

Webhelp is committed to making business more human.

It's through this commitment that Webhelp enriches customer experience, and designs business solutions that create value for the world's most exciting companies.

Webhelp is a partner across a range of services including customer experience solutions, social media moderation through to payment services.

Hundreds of brands across the world trust Webhelp because of their people, the culture they work in, and the ideas and technology they put to work.

Webhelp believes that Emotional Intelligence creates a lasting impact, and their skill in marrying a differentiating human touch to the right technology is what makes a real difference for their clients.

By choosing Webhelp they access the passion and experience of 50,000 game-changers from more than 140 locations in 36 countries. Each one determined to bring their own intelligence, empathy and experience to the table every day. Webhelp invests in people and the environment they work in, because they know that when people thrive, it has a powerful impact on them, their customers and on their partners' business.

Webhelp believes that making business more human leads to a better customer experience - and a healthier bottom line.

Webhelp is the European leader in their industry, with a revenue of ?1,4B in 2018, and aims for a global leadership position.

Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019.

More information can be found at www.webhelp.com

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Malaga SLU
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 26 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024