Vill du lovebomba vår kundtjänst?

Arbetsbeskrivning

Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telekom, energi, bank och resor. Vi finns representerade i Linköping, Borlänge, Borås, Stockholm och Barcelona. Vårt fokus på rutiner, utbildning och våra medarbetare har gjort oss till en av Sveriges mest framgångsrika kundserviceorganisationer. Vi arbetar ständigt med att bevara en arbetsplats med härlig anda, energi och kamratskap där våra medarbetare trivs och brinner för det de gör. Vi tror att olikheter gör oss starkare och vår blandning av ålder, kön och etnicitet gör att vi växer och utvecklas tillsammans. Vi arbetar med trygga anställningar genom kollektivavtal med Unionen.

Vi söker efter kundtjänstmedarbetare till vårt kontor i Borlänge för vårt spännande uppdrag för Halebop, den schyssta mobiloperatören!

Halebop är en av de största mobiloperatörerna i Sverige och har fått Svensk kvalitets index (SKI) pris för nöjdaste kunder 6 av de senaste 8 åren. Halebop:s målgrupp är ung i sinnet och lever en stor del av sitt liv online, via mobilen. Halebop erbjuder marknadens schysstaste och mest prisvärda helhetserbjudande där fria samtal, meddelanden och en massa surf ingår. Halebop är ett varumärke inom TeliaCompany och Halebop använder Telias nät för alla sina tjänster.

Arbetsuppgifter:

Som kundstjänstmedarbetare för Halebop har du som huvuduppgift att besvara kunders mail och chatt. Inkommande samtal, sociala medier och administration kan också förekomma. Du ska på bästa tänkbara sätt lösa kundens ärende och leverera vårt motto ”den bästa kundupplevelen”.



Vi erbjuder dig:

En möjlighet att arbeta med en av marknadens coolaste och schysstaste operatörer: Halebop.
Möjligheten att anta nya utmaningar inom Releasy och utöka din kompetens genom att ta del av våra interna utbildningar.
En rolig arbetsplats där vi ser olikheter som en styrka. Det fina med dig är att du är du.
En grundutbildning i hur du hanterar det optimala kundmötet per telefon samt i de tjänster, produkter, erbjudanden och stödsystem som du kommer arbeta med. All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
Engagerade chefer som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.

Din profil:

Vi söker dig som innehar ett fullständigt gymnasiebetyg och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Du ska besitta en mycket god datavana och är duktig på att kommunicera både verbalt och skriftligt.
Du ska trivas i mötet med andra människor och du vet hur man levererar en bra kundservice. Vi ser även att du är målinriktad, ansvarstagande, effektiv och har en hög arbetsmoral. Vi lägger givetvis stor vikt på personlig lämplighet.

Arbetstider:

Vi har öppet alla dagar och året runt och därav kommer du att arbeta oregelbunden arbetstid med schemaläggning dagtid, kvällstid och helger. Din arbetstid är förlagd under kundtjänstens öppettider som för närvarande är från måndag till och med söndag mellan kl. 08.00-23.00.

Anställningsgrad:

75-100%.


Lön:

Enligt kollektivavtal.

Start:

Enligt överenskommelse.

Ansökan:

Skicka in din ansökan så snart som möjligt då vi kommer att intervjua fortlöpande. Sista ansökningsdag 2017-04-18. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor kan du kontakta teamleader Christina Boge, christina.boge (mailto:camilla.backelin@releasy.se).

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jennifer Tjernlund
0703779664
Josefin Danielsson
0771-350 900
Emma Sjöqvist
0737471472
Christina Boge
0703789436
Sebastian Andersson

Andreas Siggelin
0709108877
Camilla Bäckelin

Adnan Balic

Jonatan Eklund

Kosma Debski
0703846970

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 3 april 2017

Besöksadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
None

Postadress

Nils Jakobsonsgatan 5 D
Borås, 50430

Liknande jobb


27 april 2024

27 april 2024

27 april 2024