Visstidspersonal till Hudoteket Webshop i Jönköping

Arbetsbeskrivning

Hudoteket Webshop närmar sig sin mest hektiska period på året och vi behöver därför förstärka vårt team med ytterligare stjärnor. Nu söker vi dig som kan hoppa in och jobba specifika datum. Kan du jobba 8-17 from 22 september till och med 6 oktober?

Brinner du dessutom för kundservice, kundnöjdhet och är noggrann men effektiv? Tveka då inte att skicka in din ansökan.

Vad kommer du att arbeta med?



Du kommer i huvudsak att arbeta med att packa ordrar till våra kunder. Just paketeringen lägger vi stor vikt och fokus vid då vi vill att den ska hålla hög klass. Det ska kännas som en trevlig överraskning varje gång någon öppnar ett paket från oss. För denna uppgift krävs det att du är noggrann, men också fingerfärdig då vi behöver hålla ett snabbt tempo för att alla ska hinna få sina paket i tid. Så är det du som står för paketinslagningen i familjen och dessutom är en fena på tetris, ja, då är detta jobbet för dig.

Vem är du?



Som person är du effektiv men noggrann. Du brinner för service och för att ge Hudotekets kunder den bästa köpupplevelsen. Det är meriterande om du har erfarenhet av detaljhandel eller lagerarbete, men det är inget krav. Det allra viktigaste är att du älskar och brinner för kundservice.

Vi arbetar i olika system, därför är viss IT-vana en fördel för att snabbt kunna komma in i arbetsflödet. Stresstålighet är också något vi söker efter, då vi under alla omständigheter ska ge våra kunder en fantastisk service med ett leende på läpparna. Här jobbar vi i ett högt tempo samtidigt som vi ska leverera på den höga nivå som våra kunder är vana vid.

 På logistikavdelningen är det många produkter och kartonger i omlopp, så för att trivas på den här avdelningen får man inte vara rädd för att ta i och röra på sig.

Vi hoppas slutligen att du är en positiv och glad människa som kan bidra till vår goa stämning.

Tjänstens omfattning:

Klockan 8-17, 22 september till och med 6 oktober. Vid behov kan det bli fler pass enligt överenskommelse.

Tillträde: 22 september.

Lön: Enligt kollektivavtal, lager och e-handel.

Placering: Herkulesvägen 6 i Jönköping.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta logistikansvarig, Sandra Melin på sandra@hudoteket.se.

Redan övertygad? Då skickar du din fullständiga ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. Vi intervjuar personer löpande, så skicka in din ansökan så fort som möjligt då vi kommer tillsätta tjänsten snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hudoteket
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 september 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2022

Besöksadress

Storgatsbacken 9
None

Postadress

None
VÄRNAMO, 33130

Liknande jobb


15 maj 2024

Servicevärd logistik

Servicevärd logistik

15 maj 2024