Webcare Specialist

Webcare Specialist

Arbetsbeskrivning

Clas Ohlson brinner för att förenkla livet. Vi strävar efter att arbeta smartare varje dag när vi hjälper kunder med produkter och tjänster som förenklar vardagen. Som arbetsgivare erbjuder vi dig utrymme att växa och en fantastisk företagskultur där vi uppmuntrar dig att vara dig själv. Clas Ohlson har funnits i över 100 år nu, och med din hjälp kommer vi att vara kvar i minst 100 år till.

Tycker du om att hjälpa andra och tycker att det är lätt att se lösningen på praktiska vardagliga problem?

Din roll är att ha kontakt med våra kunder överallt och var som helst i den digitala världen, i syfte att lösa eventuella problem och fira framgångar. Som vår nya Webcare Specialist kommer du att träffa våra kunder online och interagera med dem var som helst och när de delar sina erfarenheter med oss. Ge support till våra kunder på webbplatser, forum, sociala medier samt traditionell e-post, chatt och telefon. Du kommer att arbeta med produktrelaterade frågor, reklamationer, transportfrågor och stödja kunden i deras inköpsresa.

Är du personen vi letar efter?

Vi letar efter dig som är serviceinriktad, kommunikativ och gillar att ge support till våra kunder. Du har relevant gymnasieutbildning och erfarenhet från liknande yrken inom detaljhandel och kundservice. Du talar flytande svenska (om du också talar norska och/eller finska är det ett plus men ej krav) och du kan också engelska, både i tal och skrift. Vi ser också att du har goda datorkunskaper i de vanligaste Office-programmen.

Du har ett intresse för våra produkter och arbetet kräver kunskap om dessa.

Plats: Malmö

Passar vi dig?

Vi vill att du ska kliva in här på kontoret och känna att du kan vara precis den du är. Här finns det en sak som sammanför oss alla - allt vi gör binder oss samman och att vi gör det tillsammans som ett team. Det är kärnan i vår kultur och den sätter ord på hur vi vill bemöta varandra och våra kunder. På Clas Ohlson ska alla känna sig välkomnande och uppmärksammade. Vi tror också på mångfald och att våra medarbetares olika bakgrund, personlighet, erfarenhet och kompetenser är vägen till framgång. Vi brinner för att förenkla livet. Tillsammans med dig vill vi förenkla vardagen för alla våra kunder!

Ansökan

Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär är du välkommen att kontakta Dannis Niuewpoort, chef för kundtjänst, som du kan nå på +46 (0) 76 723 44 99 eller mejl dannis.nieuwpoort@clasohlson.se

Frågor om rekryteringsprocessen besvaras av rekryterare Andreas Dahlberg via e-post: andreas.dahlberg@clasohlson.se eller per telefon +46 (0) 790 6120 88

Vi vill ha din ansökan med CV och personligt brev senast 23:e maj

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Petra Landestål
+46 247 264 334
Jenny Vapola

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clas Ohlson Sverige
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2021
  • Ansök senast: 23 maj 2021

Besöksadress

Drottninggatan 53, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 53
Stockholm, 11121

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024