Webhelp Nordic söker säljare - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Jobbar dumed försäljning eller vill lära dig om försäljning? Sporras du av tävlingar ochmöjligheter till personlig utveckling? Då är det hit du vill! 
 
”Känslan att tillsammans med sitt team nå de målsom vi har strävat efter är grym! Som team manager är min högsta prioritet attse mina medarbetare och möjliggöra personlig utveckling. Hos Webhelp äralla medarbetare viktiga byggstenar för att nå framgång” – Oscar Svensson, Team Manager 
 
Hos Webhelp är DU som medarbetare vår viktigaste resurs och vi kommer gedig förutsättningar till en växande karriär. För att du ska känna en trygghet idin anställning erbjuder vi dig både en fast kollektivavtalsbaserad grundlönsamt möjligheter till tillägg i form av provision. Det är du som avgör hurlönekuvertet ser ut varje månad! 
 

Som säljarekommer du att kontakta privatpersoner för att se över deras nuvarande lösningoch även erbjuda lämpliga tilläggsprodukter eller tjänster. Service ochkundfokus är viktiga parametrar och vi ser att du som söker är lyhörd förkundens behov. Arbetet utförs i ett kontorslandskap där miljön genomsyras avresultatfokus. Vårt högsta och viktigaste mål med arbetet är nöjda kunder! 
 
Vi söker digsom 
 
Är positiv,resultatinriktad samt motiveras av tydligt uppsatta mål. Du ska aktivt sträva efteren utveckling av dina resultat samt bidra till den goda stämningen som tar helateamet framåt. Hos oss kommer det finnas många roliga tävlingar där du gesmöjlighet att glänsa, varför vi ser det positivt om du är en tävlingsinriktadperson som sporras av att kunna påverka ditt lönekuvert. Vi ser att du somsöker har godkända betyg i svenska A och engelska A. För att vara aktuell förtjänsten får du inte finnas med i belastningsregistret, ett utdrag ur dettakommer att beställas i samband med eventuell intervju. 
 
Om WebhelpNordic 
 
Sommedarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genomutbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheteroch du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär.Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelpspositiva arbetsklimat! 
 
Webhelps Värdeord   
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share.Våra värdeord beskrivervad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar ochhur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund. 

 
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara 
 
• Fun & Social   
Vi tyckerdet är spännande att möta kollegor och kunder.   
• Learning& Growing   
Vi älskaratt utvecklas och lära oss nya saker.   
• Challenges& Recognition   
Vi tror på att ge, få och bekräfta våraprestationer. 
 
När du har registrerat din ansökan kommer du att bli ombedd att fylla i ettpersonlighetsformulär via mail. Det är viktigt att du gör testet för att du skagå vidare i rekryteringsprocessen. 
 
 

Region   
Stockholm 
 
Arbetstid / Varaktighet   
Heltid, 100%& Deltid. 
Arbetstidernaär förlagda under våra öppettider: 12-21 måndag till torsdag, 12-18 fredag. 
 
Vi söker dig som kan börja så snart som möjligt.
 
Lön / Förmåner   
Fast lönenligt kollektivavtal samt provision och säljpriser   
Friskvårdsbidrag  
Massagebidrag

Kontaktpersoner på detta företaget

Katrina Jagodzinska
0733304222
Sofia Stenqvist
070-248 39 28
Sofia Stenqvist
0702483928
Filippa Larsson

Eric Gustafson
+46 8 5010 4000
Tommy Andersson
+46 70 296 55 04
Marie Kvarnlöf
+46 76 109 17 56
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000
Jennie Olsson
0702745780
Jacob Arvidsson
+46 8 5010 4000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Nordic Kalmar
  • 10 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön Månadslön
  • Heltid Heltid
  • Publicerat: 7 februari 2017

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Borgmästaregatan 5
Kalmar, 39235

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024

Kundtjänstmedarbetare

2 juni 2024