Webhelp söker en driven Team Manager till Electrolux!

Webhelp söker en driven Team Manager till Electrolux!

Arbetsbeskrivning

Nu har du chansen att bli en del av Electrolux-uppdraget i Stockholm! Vi söker efter en driven och kreativ Team Manager till Webhelps huvudkontor i Solna!

Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller coach, eller kanske dig som sitter i en kundtjänst- eller serviceroll men är redo för nästa kliv i karriären. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Är du dessutom en person som drivs av utmaningar och brinner för att utveckla andra, då är det dig vi söker!

OM TJÄNSTEN

Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar främst gällande kundnöjdhet samt andra kvalitets-KPI'er. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta dina Advisors i ditt team i sitt dagliga arbete samt främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.

Du kommer bli en del av en arbetsplats som förespråkar högt i tak och att ha roligt på jobbet. Du, tillsammans med två befintliga Team Managers kommer jobba för att skapa trivsel och gemenskap på arbetsplatsen samtidigt som ni har i uppdrag att inspirera era medarbetare till att göra sitt bästa.

VI SÖKER DIG SOM...

Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad. För att lyckas i den här tjänsten ser vi gärna att du har god erfarenhet av att leda, antingen i din nuvarande tjänst eller att du har ledarskapserfarenheter från exempelvis idrottssammanhang eller dylikt.

Du tycker om att jobba med resultat, är målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att vilja och kunna nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Krav för tjänsten:

Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska

Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga

God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer

Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande serviceyrken

Meriterande är:

Kunskaper i svensk arbetsrätt

Dokumenterad ledarerfarenhet

Insikt i coaching utifrån Boost-modellen

Ledarutbildning

Erfarenhet av att coacha inom kundtjänst



START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Stockholm, främst plats-baserat arbete från kontoret

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Varierande mellan måndag-fredag 07:30-18:00

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-08-31

Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser fram emot din ansökan!

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination:
Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


R&D Team Lead

R&D Team Lead

16 april 2024

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

Teamchef färskvaror förpackat, Willys Kristianstad Långebro

9 april 2024