Workshop Administratör

Arbetsbeskrivning

Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.1 miljarder euro under 2016 och mer än 58,300 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.



 

BSH Home Appliances söker en Workshop Administratör

Vill du arbeta med service på våra produkter från BSH i vår serviceverkstad Nykvarn? Sök då detta vikariat på 6 månader!

Vi erbjuder

Som Workshop Administratör hos oss får du möjlighet till ett omväxlande och intressant arbete.

Du kommer att vara en i gänget som består av ytterligare 1 Workshop Administratör och 6 Verkstadstekniker som reparerar hushållsmaskiner.

Dina arbetsuppgifter:


• Telefon och mail kontakt med kunder och speditörer
• Ta emot och registrera hushållsmaskiner som skall till vår verkstad för reparation eller som returnerade varor
• Efter reparation ansvarar du för att packa och återsända varor till kund
• Lagerhantering ingår samt inventering och administrering av skadat/skrot bart gods
• Andra administrativa uppgifter inom rollen

Din bakgrund:


• 3-årig gymnasieutbildning
• Meriterande med arbetserfarenhet från liknande arbetsuppgifter
• Svenska och engelska i tal och skrift då du har mycket kundkontakter
• Goda datakunskaper
• God administrativ förmåga 

Dina personliga egenskaper:


• Du är en positiv lagspelare som trivs med att arbeta i ett högt tempo
• Du är självgående och motiveras av nya utmaningar
• Du är lösningsorienterad och har förmågan att hantera flera uppgifter
• Du är noggrann, välorganiserad och tydlig i din kommunikation
• Då du har många kontaktytor internt och externt, ställs det höga krav på att du är serviceinriktad och har god social kompetens
• Tunga lyft kan förekomma

Förmåner:

Vi erbjuder fast månadslön, friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning och har kollektivavtal.

Arbetstider: Heltid (39,5 h /vecka) Dagtid

Övrig information:

Vikariat på 6 månader. Vi genomför personlighetstest samt alkohol och drogtest inför anställning.

Vi finns i nya och moderna lokaler i Nykvarn, dit det är enklast att ta sig till med bil då det är begränsat med kollektivtrafik.

Ansökan

Välkommen med din ansökan och kom ihåg att bifoga CV och personligt brev.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig chef Simon Warnander, simon.warnander@bshg.com

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2021-03-12 

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och undanber oss kontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.


Välkommen till innovationsledaren inom hushållsapparater, välkommen till vårt team!
BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group.
Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13,1 miljarder euro under 2017 och mer än 61,800 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö.
Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 februari 2021
  • Ansök senast: 12 mars 2021

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023