Zimmermans framtida Talangchef

Zimmermans framtida Talangchef

Arbetsbeskrivning

Vår arbetsdag rockar varje dag!

Vi är ett team som levererar kvalitet och kreativa lösningar. Vi söker dig som tillför lika mycket energi och positivitet som oss andra!

Är du vår nya stjärna?

Arbetsbeskrivning
Du tar plats i ett team där vi alla supportar varandra men arbetar inom våra specifika områden - rekrytering, konsultinhyrning och HR.

En vanlig dag som Talangchef följer inget typiskt mönster. Det är en mycket omväxlande, flexibel och rolig roll. Man kan definitivt beskriva rollen som projektledande och säljande med fokus på konsultinhyrning och talangjakt.

Ena dagen är det fokus på annonsskrivning, kravprofiler och Executive search. Nästa dag är det besök ute hos konsulter och nätverkande. Det varvas med telefonintervjuer och referenstagning i en enda stor mix. Dag tre skrivs anställningsavtal och introduktioner och utvecklingssamtal planeras. Lägg till lite kluriga analyser på det och dagen är gjord.

Alla i teamet har en säljande roll, så också vår framtida Talangchef. I din roll är målet att hitta våra framtida kunder och att på allra bästa sätt ta hand om våra befintliga samarbeten. När relationen är på plats matchar du våra framtida stjärnor och tillfälliga hjältar med kundernas behov och är på så vis en trygg partner till våra kunder.

Samarbete, kreativitet, kul på jobbet, och en rejäl dos med tvättäkta engagemang håller oss i rörelse! Du kan räkna med en fantastisk energi från övriga teamet.

Vi arbetar mot tydliga mål som vi når tillsammans. Sedan firar vi även målgången, den är viktigt för oss alla!

Du som Talangchef
Som vår Talangchef är du självstartande och ser vad som behövs utföras. Du är nyfiken och orädd för att ta dig an nya utmaningar och uppdrag och slutför dessa på bästa sätt. Du har lätt för att kommunicera med olika typer av människor och är van att på ett affärsmässigt sätt skapa långsiktiga relationer.

För att du ska trivas i rollen vill vi att du bidrar i teamet. Det kan göras med ny kunskap och erfarenheter, hög arbetsmoral och att du ibland tänker utanför boxen. Utmana dig själv och gärna oss med!

Du kanske har erfarenhet från branschen sedan tidigare eller från en roll där försäljning, människor och kundrelationer är i fokus, men det viktigaste är att du har drivet att lära. Vi vill dock att du har flera års arbetslivserfarenhet inom ett för oss relevant område.

Ingen av oss är särskilt systemtekniskt starka, så ett extra plus om du bidrar med intresse och kompetens här. Men det minsta vi begär är att du behärskar officepaketet och sociala medier och du får gärna vara en rutinerad LinkedIn:are.

Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat och har körkort.

Tjänsten
Heltid
Start omgående enligt överenskommelse.

Ort
Blekinge

Kontaktuppgifter och ansökan
Du ansöker med CV och personligt brev.

Om du har frågor kring ansökan kan du kontakta
annika@zimmermans.se

Tester kan förekomma i våra rekryteringsprocesser.
Observera att vi pga GDPR inte tar emot ansökningar via mail utan endast via vårt kandidatsystem.

Tidsplan
Vi vill ha din ansökan så fort som möjligt då ansökningar hanteras löpande.

Wow, vad vi ser fram emot att ta del av den!

Hälsar
Annika Pernilla Victor & ZIGGY (vår lilla kontorsvalp) 🖤

Sammanfattning

Liknande jobb


Rekryterare med känsla för personal

Rekryterare med känsla för personal

13 juni 2024

28 maj 2024

29 maj 2024