OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kvalifiaktion Receptionschef:
Minst 3 års erfarenhet från hotellreception, helst från fyrstärningt hotell och med fördel teoretiskt utbildning inom branchen.
Goda kunskaper inom Hotsoft bokningssystem eller andra likvärdiga. God insyn inom olika bokningskanaler, och prissättning.
Tjänsten innefattar receptionstimmar i schema ca.70% och administrativa timmar ca.30% per månad.
Receptionschefen rapporterar direkt till hotellchefen och har ansvar för hela receptionen.
Vi ser långvarig samarbete som ett krav och den som söker tjänsten bör ha ambitionen att på sikt utvecklas inom företaget.
Som Receptionschef har du det övergripande ansvaret för receptionen på hotellet. I dina arbetsuppgifter ingår det att leda, fördela och planera det dagliga arbetet för receptionen samt att upprätta rutiner och se till att de efterföljs.
Administration, schemaplanering samt kassahantering ingår också.
Som Receptionschef arbetar du operativt i receptionen men även administrativt med att leda och planera arbetet. Vi söker dig som har ledarerfarenhet och är en duktig organisatör.
Du skall brinna för service och vara den som visar vägen genom handling. För att lyckas i detta arbete måste du vara flexibel och ha en god social kompetens. Att du pratar och skriver engelska flytande ser vi som en självklarhet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Aram Mojarrad
Aram Mojarrad
Hotellchef Jenny Ullberg
08-141395
-
Verksamhetskoordinat Ricardo Khan
08141395
0702499221
Hotel Manager Magdalena Wojcik
08141395
0763237516