50% admin och posthantering i Solna

50% admin och posthantering i Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker administrativ assistent på deltid (50%)
Vi söker dig som kan arbeta måndag–fredag kl. 08.00–12.00 på plats i Solna.

Arbetsuppgifterna består av:
Lättare posthantering och paketsortering
Administrativa uppgifter

Uppdraget startar omgående och pågår under december, med möjlighet till förlängning i januari.
Är du noggrann, strukturerad och gillar att hålla ordning? Skicka din ansökan redan idag! 


Praktisk information
Företaget är beläget i Solna med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. På kontoret i Solna arbetar idag cirka 30 personer.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så därför rekommenderar vi dig att skicka in din ansökan redan nu. 
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta carina.stjernstrom@barona.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Barona är ett internationellt bolag med finska rötter. Sedan starten 1999 har vi växt till att verka i 10 länder. Vi fungerar som en naturlig länk mellan uppdragsgivare och anställda och erbjuder skalbara, hållbara och moderna personal- och kompetenslösningar. Hos oss har du alltid nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig i ditt uppdrag.
Läs mer om oss: Barona – Rekrytering – Bemanning – Outsourcing – Lediga Jobb

INDGEN

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Professionals
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2025
  • Ansök senast: 16 december 2025

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010