OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår verksamhet i Dals-Ed söker vi Account Manager. Account Manager i vår organisation ansvarar för operativ ledning av SYKES tjänsteleverans till tilldelad uppdragsgivare, samt daglig kontakt med denne.Viktiga arbetsuppgifter är resursplanering och styrning, samt administration, coachning och uppföljning av personal.Account Manager kommer att ha 2 - 3 chefer som rapporterar till sig.Account Manager rapporterar till Call Center Director, men ansvarar även för rapportering av nyckeltal till klienter.Vi söker en person som trivs i ledarroll, är strukturerad och med en drivande förmåga.Du tycker att det är stimulerande att se människor utvecklas.Du är noggrann men ändå effektiv och stresstålig och du gillar att arbeta i en miljö där det hela tiden händer nya saker.Du bör ha en utmärkt kommunikationsförmåga både verbalt och i skrift. Tidigare erfarenhet av arbete inom Call Center branschen, projektarbete eller ledarskap är meriterande.Koncernspråk är engelska. SYKES är en global leverantör som hanterar kundkontakt och relaterade tjänster för våra uppdragsgivare.Bolaget är noterat på NASDAQ och har nu mer än 30 000 anställda och 45 verksamtheter globalt.Vår nordiska verksamhet är lokaliserad i Dals-Ed, Sveg och Stockholm, samt Åbo i Finland och Odense i Danmark.Härifrån levererar vi tjänster inom kundtjänst, teknisk support och logistik till uppdragsgivare i hela Norden.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Manager Hilde Karlsson
0534-291000
Marjut Peiponen