Administrativ assistent till Idébanken Sverige AB

Administrativ assistent till Idébanken Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Vårt företag växer och vi behöver en proaktiv person som har erfarenhet och kunskap inom allmänna administrativa uppgifter. Person som kan bidra och växa samtidigt som företaget. Är du personen som vill vara en del av oss? Då är tjänsten som Administrativ assistent hos oss på Idébanken Sverige AB något för dig!
Din roll
Du kommer att arbeta med allmänna administrativa uppgifter med löner, personalfrågor, andra administrations och kontorsuppgifter, medan du stöttar och bistår arbetsledare och annan personal inom vårt företag.
Vi söker dig som är fokuserad, välstrukturerad, lösningsorienterad, kan arbeta självständigt med sin kunskap och erfarenhet. Hos oss finns det möjlighet att växa och lära sig mycket inom vårt företags branscher. Vi förväntar oss att du har goda kunskaper i Microsoft Office paketet och har goda kunskaper i svenska både skriftligt och muntligt. Om du är den vi söker, ansök om tjänsten omedelbart och bli en del av vårt företag.
Vi tar emot även personer med stöd eller praktik.
Om Idébanken AB
Vårt företag Idébanken Sverige AB är en heltäckande partner till entreprenörer och företagare i alla branscher och i segment för SME startups. Vi erbjuder olika tjänster inom respektive segment genom våra samarbetspartners verksamhet.
Vi startade 2019 och erbjuder rådgivning samt tjänster på distans. Vårt företag har etablerade 6 bolag som verkar i gruppen: Idébanken HR, Idébanken Invest online, Idébanken Media, Idébanken Juristbyrå, Idébanken Försäkring och Idébanken Startup. Vi erbjuder vår tjänster till andra företag och privatkunder som ska nå sitt dröm för att starta ett eget företag eller startup. Vi har branscher inom Sverige och på andra länder, så våra uppdrag sträcker till både nationell och internationell nivå.
Du är Välkommen att söka tjänsten och mejla din ansökan till radhika@idebankenhr.com eller för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta HR administratör på telefon- 072 505 8555

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dröm Jobb Sverige AB Solna
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Postadress

Råstavägen 17
Solna, 16954

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024