Administrativ kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Handelsavdelningen arbetar för att främja den bilaterala handeln mellan de två länderna och arbetar även med de ekonomiska frågor som rör handeln mellan Spanien och Sverige

Beskrivning av arbetsuppgifter:
1. Att ta hand om besök, svara i telefon och registrera inkommande ärenden. Skriva dokument, tolkning och översättning. Organisation av resor, boka möten åt kontorschefen. Arkivering och dokumenthantering med kontorets utrustning och datorer.
2. Stödresurs för Handelsavdelningens informations- och marknadsföringsaktiviteter och även administrativa uppgifter.
3. Generellt, de arbetsuppgifter som åligger en Administrativ kontorsassistent.

Beskrivning av kvalifikationer:
Gymnasiekompetens
Skriven och talad spanska, svenska och engelska

Sammanfattning

Besöksadress

Sergels torg 12 13 tr
None

Postadress

None
STOCKHOLM, 11157

Liknande jobb


13 maj 2024

Ansvarstagande administratör/kontorist sökes!

13 maj 2024