OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Avanzera Bemanning
Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi en administratör på 60 % med start i maj månad. Uppdraget beräknas pågå tillsvidare med chans till anställning hos kund. Arbetstiden fördelas på fem dagar per vecka, enligt överenskommelse. Vår kund är ett framgångsrikt företag inom sin nisch och de sitter i fina lokaler centralt i Stockholm.
Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att ha det övergripande ansvaret för reception, kontor, växel samt möteslokaler förutom att du har ett administrativt ansvar. Kontorsansvaret omfattar kontakter och avtal med leverantörer såsom fastighetsskötsel, larm, städning, kontorsmaskiner samt kaffe. Öppning och sortering av post. Hantering och beställning av visitkort, nycklar, telefoner, resor etc.
Det administrativa ansvaret omfattar avtalsadministration (verifiering, scanning, arkivering och underlag till fakturering), arbete med tidredovisningssystemet (uppläggnings av nya projekt, stängning av avslutade projekt samt underlag till fakturering). Dessutom kommer du att sköta uppdatering och underhåll av webbsidan.
Din bakgrund:
Du har förmodligen ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och vill utvecklas vidare. Du är van att arbeta med Officepaketet och kan uttrycka sig väl i tal och skrift på både svenska och engelska.
Vår kund är ett tillväxtföretag med hög förändringstakt och du bör trivas i en föränderlig miljö där det tidvis är högt tempo. Man eftersträvar en rak och öppen dialog, med högt i tak, där enkelhet och prestigelöshet är två viktiga kärnvärden. Du måste vara självgående och ha en hög grad av initiativförmåga och tycka om problemlösning. Frihet under ansvar är nyckelord.
Sökord: service, kontor, halvtid, deltid, administration, reception
Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Kontaktpersoner på detta företaget
Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305