Administratör-Assistent inom Telecom och Bygg

Administratör-Assistent inom Telecom och Bygg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi på Syncone Tech AB en Administratör-Assistent, som Administratör-Assistent blir det ditt jobb att sköta det dagliga administrativa på företaget. Det kan handla om att hjälpa medarbetare med beställningar, fakturahantering, bokning av möten och liknande uppgifter som dyker upp.
I rollen ingår mycket kontakt med projektansvariga och andra parter som behövs för att lösa diverse uppgifter, samt även med management. Du kommer att jobba i ett sammansvetsat team i en internationell miljö och i ett högt tempo.
Vem är du?
Som person ser vi att du är mycket serviceinriktad, effektiv, driven och en god relationsskapare. För att lyckas i denna tjänst krävs att du går i mål med dina uppgifter, är initiativtagande och trivs att arbeta både självständigt och i grupp. En förutsättning är också att du är stresstålig, noggrann och har en administrativ ådra.
- Minst två års erfarenhet kring administrationsarbete
- Har kunskaper i Office-paketet
- Utmärkta kunskaper i Svenska och Engelska
- B-Körkort


Om företaget
Vi är ett litet bolag som expanderar och växer i ett högt tempo. Vi jobbar med lösningar för kunder, inom bemanning, konsultation och rekrytering. Vi har ett stort nätverk av bolag inom olika branscher, idag är största huvudområden, Telecom, Bygg och Infra-struktur.
Verkar de intressant så tveka inte på att höra av dig till oss, intervjuer sker löpande, så skicka in ditt CV redan idag på info@synconetech.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Syncone Tech AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 januari 2023
  • Ansök senast: 1 februari 2023

Liknande jobb


16 maj 2024