OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bemannia är ett svenskägt och komplett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen.Ledningen för Bemannia har över 25 års erfarenhet och har mycket välutbildade och kompetenta medarbetare.Bemannia rekryterar och hyr ut personal inom affärsområdena Kontor, Ekonomi, IT, Fastighet, Lager & Industri.Bemannia finns i trivsamma lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Vi söker nu en administratör inom förvaltning till vår kund i Stockholm.Uppdraget är inledningsvis på 3 månader, tjänstgöringsgraden är 100%.Anställning hos vår kund kan därefter komma att bli aktuellt.Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Assistera ordinarie fastighetsförvaltare och finnas behjälplig i frågor som berör fastigheterna samt sedvanliga administrationsuppgifter såsom dokumentering, regeistrering och uppdateringar av befintliga dokument.Dina personliga egenskaper: Du är positiv och kommunikativ och har en bra samarbetsförmåga.Du ska vara driftig och organiserad.Du arbetar på ett prestigelöst sätt och har lätt för att ta till dig nya kunskaper och omsätta dem i praktik.Då organisationen är i en förändringsprocess är det viktigt att du är flexibel och strukturerad i ditt arbetssätt.Vi intervjuar personer med rätt kompetens löpande tills tjänsten är tillsatt.Endast fullständig ansökan beaktas med ett CV och ett personligt brev bifogat.Om Du känner att Du kan vara rätt person för jobbet så tveka inte att skicka Din ansökan.Ange referens:5210 Administratör/Förvaltning Välkommen till Bemannia - Rätt Person Direkt!