Administratör med ekonomibakgrund

Administratör med ekonomibakgrund

Arbetsbeskrivning

Isaksson Rekrytering Bemanning söker nu för kunds räkning en administratör för ett konsultuppdrag på heltid med placering i Kristianstad.

Vi söker Dig med erfarenhet av en liknande roll, men ser gärna att du har en bakgrund som ekonomiassistent. Det meriterande om du arbetat i programmet Agresso.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med Din ansökan redan idag!

VI ERBJUDER
Isaksson Rekrytering Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.
Som anställd konsult hos oss omfattas Du av gällande kollektivavtal och dess aktuella villkor gällande t.ex. lön, semester, försäkringar och tjänstepension. Vi erbjuder Dig chansen att arbeta hos våra kunder, stora välkända företag i bygg och fastighetsbranscherna. Som en hjälp att lyckas i Dina uppdrag hos oss har Du en mycket engagerad konsultchef som alltid agerar stöd och bollplank. Isaksson Rekrytering Bemanning har kontor i Stockholm, Göteborg och Malmö . Vi bemannar och rekryterar till företag över hela Sverige.

OM TJÄNSTEN
Som administratör ansvarar Du tillsammans med övrig personal för att boka och följa upp besiktningar, hålla kontakt med underleverantörer samt vis hantering av hyresreskontrakt, hyresavisering och annan fakturering, registrering och inläsning av hyresbetalningar, samt viss kravhantering. 
En stor del av arbetet omfattar även kontakter med hyresgäster främst via telefon, mejl och sms. Du kommer även ha en tät kontakt med uthyrare och annan personal på kundens kontor runt om i Sverige. Du bistår även kundens ekonomiavdelningen med administrativa arbetsuppgifter.

KVALIFIKATIONER 
Mycket god administrativ förmåga och lätt för att sätta Dig in i olika system. Vidare ser vi att Du är ansvarskännande, kommunikativ och har god samarbetsförmåga. Vi ser gärna att Du har studier med ekonomisk inriktning. Du har även goda kunskaper i Word och Excel. 
Som person bör Du vara utåtriktad och kundorienterad. Vi värdesätter även att Du är noggrann, uthållig och trivs att arbeta i nära samarbete med dina kollegor. 
Du bör även ha goda kunskaper i engelska, ytterligare språkkunskaper är en merit!

ANSÖKAN
Välkommen med Din ansökan redan idag då vi löpande arbetar med urval och intervjuer.
Har Du frågor om tjänsten är Du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Martina Randrup 0760169500. Vi tar ej emot ansökningar via mejl utan hänvisar till att ansöka via vårt rekryteringssystem.

Kontaktpersoner på detta företaget

Camilla Westergren
0707683900
Lina Eliasson
0721829671
Sofia Folke
0701- 44 54 63
Emelie Ryman
0721-64 94 56
Louise Roddar
0734297366
Lina Eliasson

Annie Günther-Palfors
0721-64 55 62
Amanda Jansson
070-149 25 03
Malin Axberg
0709-350040
Madeleine Humphries
0762058821

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Isaksson Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 december 2020
  • Ansök senast: 1 februari 2021

Besöksadress

Gustavslundsvägen 147
None

Postadress

Gustavslundsvägen 147 1tr
Bromma, 16751

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024