Administratör med erfarenhet av färskvaror

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag.I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda. Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl.Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen.Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi en självgående administratör till vår kund som verkar inom livsmedelsbranschen. Dina arbetsuppgifter Du kommer att arbeta som administratör, verka som stöd till kollegor inom inköp och försäljning och ha mycket kontakt med kunder och leverantörer på svenska och utländska marknaden.Du skall i det dagliga arbetet sammanställa och följa upp statistik samt göra enklare analyser. Erfarenhet Ett krav är att du minst har gymnasieutbildning med ekonomisk inriktning.Du har stor administrativ vana och goda datakunskaper i excel och övriga program i Microsoft Office-paket.Har du genomgått ICA skolan, Coop skolan eller KY-utbildning med inriktning mot handel är det meriterande.Krav är att du har goda kunskaper i engelska, flytande i både tal och skrift.Kunskaper i spanska är meriterande. Det är önskvärt att du från tidigare arbete har vana av klarering, logistik av frakter och leveranser.Vi ser gärna att du har arbetat med färskvaror eller varor med kort hållbarhet. Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad och självgående, som kan ta egna initiativ till att söka arbetsuppgifter samt fatta egna beslut.Du har en glad och positiv attityd och vågar säga ifrån om det krävs.Du är analytiskt lagd, stresstålig och flexibel, van att arbeta i en miljö där det händer saker som gör att man ibland måste omprioritera arbetsuppgifterna för dagen.För rätt person finns det stor möjlighet till fast anställning hos vår kund. Vad erbjuder vi?Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden.Tjänsten är på heltid och ska tillsättas omgående.Uppdraget är på 6 månader med stor möjlighet till fast anställning Är du intresserad?Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen in med en ansökan!

Sammanfattning

Postadress

Kungsgatan 60
Stockholm, 10224

Liknande jobb


Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

13 maj 2024

Kontorist och säljare!

12 maj 2024

Management Trainee

24 april 2024

Kontorsassistent på Lyckan

Kontorsassistent på Lyckan

6 maj 2024