OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsinformation
iBoxen bygger en helt ny nationell infrastruktur för att leverera, returnera och skicka paket som är öppen för samtliga transportörer. Med leveransboxar, som använder programvara från företaget Qlocx, utställda över hela landet och tillgänglighet dygnet runt bidrar vi till att hela Sverige får tillgång till hållbara leveranslösningar. iBoxen gör det möjligt för e-handeln att fortsätta växa – med hållbarhet i fokus.
Tjänstebeskrivning
Som administratör hos iBoxen ingår du i ett team som tillsammans ansvarar för olika administrativa uppgifter samt supportfrågor genom telefon, chat och mail.
Kvalifikationer
· God datorvana
· Mycket goda kunskaper i Microsoft Office och särskilt Excel och Powerpoint
· Körkort är ett krav
· Flytande tal och skrift i svenska och engelska
Vi ser gärna att du har erfarenhet av en administrativ roll. Som person är du effektiv, mycket noggrann och van att arbeta både självständigt och i team. Tidigare erfarenhet av kundtjänstarbete är meriterande.
Om anställningen
Heltid
Måndag-fredag 13:00-22:00
Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning
Start: Omgående
Arbetsplatsen är belägen i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och utförs kvällstid på kontoret.
Låter detta intressant? Skicka då din ansökan och CV med en kort beskrivning av dig själv till:
info@iboxen.com