Administratör sökes till Kammarkollegiet i Stockholm!

Administratör sökes till Kammarkollegiet i Stockholm!

Arbetsbeskrivning

Har du några års arbetslivserfarenhet inom administration och besitter en hög samarbetsförmåga? Trivs du bra i roller där du får vara med och koordinera och stötta? Känner du dig redo att ta dig an ett nytt spännande uppdrag? Då kan det vara just dig vi söker!
Om tjänsten
Perido söker nu en administratör till vår kund Kammarkollegiet. De är en myndighet som har till uppgift att tillhandahålla service inom det statliga området, främst avseende ekonomi, juridik, kapitalförvaltning, riskhantering och administration. Arbetet kommer att utföras på Kammarkollegiets kontor i Gamla Stan i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att stödja medarbetare och chefen på enheten för ramavtalshantering med olika administrativa uppgifter. Det inkluderar bokningar av möten, konferenser och resor, utskick av brev och meddelanden, samt skriva mötesprotokoll och noteringar. Dessutom kommer du att samordna olika aktiviteter på enheten och vara involverad i planering och genomförande av ramavtalsseminarier, leverantörs- och avropsdagar. Slutligen omfattar ditt ansvar även att uppdatera pris- och produktlistor för ramavtalen samt att hjälpa till med avtalsadministration i upphandlingssystemet TendSign.
Dina egenskaper
Vi söker en administratör med driv, effektivitet och förmåga att leverera hög kvalitet i arbetet. Du trivs i rollen med ditt utåtriktade och vänliga bemötande, samtidigt som du trivs med att vara spindeln i nätet. Som administratör är du noggrann, strukturerad och hanterar flera uppgifter samtidigt. Slutligen värderar du struktur och ordning och har en förmåga att snabbt kunna sätta dig in i nya frågor och självständigt arbeta i nya systemstöd.
Är det dig vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift

Meriterande:
Erfarenhet av avtalsadministration i ett upphandlingssystem som t.ex. TendSign eller motsvarande
Erfarenhet av administration kring inköp eller upphandling. T.ex. bevakning och uppdatering av avtal, kontroll och uppdatering av produkt- och prislistor

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag i 6 månader med chans till förlängning. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Josefin Söderquist som kan nås på mejl josefin.soderquist@perido.se Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34030 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2023
  • Ansök senast: 21 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024