Administratör sökes till Stockholm stad

Administratör sökes till Stockholm stad

Arbetsbeskrivning

Kan du snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter? Är du noggrann, flexibel och har lätt att skifta mellan olika arbetsuppgifter? En verksamhet inom Stockholm stad söker efter en engagerad administratör, är det dig de söker? Läs vidare!
Om tjänsten
Vi på Perido söker nu en administratör till vår kund, en verksamhet inom Stockholm stad. Stockholms stad är Sveriges största kommun och hemstad för över 980 000 stockholmare. Varje dag arbetar medarbetarna för att ge stockholmarna bra service utifrån beslut i kommunfullmäktige, nämnder och bolagsstyrelser. Tjänsten är belägen på Kungsholmen i Stockholm.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer du att agera administrativt stöd till avdelningen. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta:
Kontering av fakturor
Posthantering
Hantering av förvaltningens first card
Diverse administrativa uppgifter

Dina egenskaper
Vi söker dig som snabbt kan sätta dig in i arbetet och har lätt för att lära dig nya uppgifter. Du är nyfiken, lyhörd och kan snabbt få en överblick för vad som behöver göras. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kollegor med stort och smått. Som person är du social, lyhörd och kan arbeta bra både självständigt och i grupp.
Är det dig vi söker?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Gymnasial utbildning
Minst 6 månaders erfarenhet från administrativt arbete
Kunskaper i MS Excel
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift

Meriterande:
B-körkort

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med februari 2024. Start omgående.
Ansökan
Ansökan görs via vår hemsida perido.se. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information du behöver.
Om du har frågor eller funderingar så är du välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 34026 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 juni 2023
  • Ansök senast: 19 juli 2023

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


adminstrativ assistent

adminstrativ assistent

15 juni 2024

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

Projektkoordinator kompetensförsörjning, Socialförvaltningen centrum

14 juni 2024