Administratör till Byggnads i Stockholm

Administratör till Byggnads i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi omgående en administratör / handläggare till Byggnads Stockholm-Gotland i Solna. Skicka din ansökan redan idag!

Nu söker Byggnads omgående en administratör till avtalsenheten centralt i Solna. Byggnads Stockholm-Gotland är en region inom Byggnads, ett fackförbund för byggnadsarbetare med ca 16000 medlemmar i Stockholm och på Gotland. Skulle du lockas av en ansvarsfull administrativ roll inom Avtalsenheten? Denna enhet inom Byggnads verkar som en remissinstans till Migrationsverket. Här erbjuds du en betydelsefull roll med fokus på handläggning av migrationsärenden. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan redan idag!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här får du möjlighet att arbeta i en central och viktig roll med handläggning och bedömning av ärenden, främst från Migrationsverket och Arbetsförmedlingen. Tillsammans med dina kollegor blir du en del av Avtalsenheten. Här arbetar du med bedömning av ärenden kopplade till migration och samråd.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att:

• Handlägga, granska och administrera inkommande ärenden främst via mail
• Sammanställa kvartalssiffror vid enhetsmöte
• Stötta Avtalsenheten med övriga administrativa arbetsuppgifter 

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Tjänsten är på heltid med start omgående och beräknas löpa till slutet av juni med möjlighet till förlängning. Under denna period är du anställd som konsult hos TNG. Du arbetar generösa arbetstider må-to 8-17, fr 8-12.30 med möjlighet till flextid. Du rapporterar till chefen för Avtalsenheten och blir en del av ett team med ytterligare 5 härliga kollegor. Tjänsten är belägen i mycket fräscha lokaler centralt nära Solna Centrum, med närhet till mycket goda kommunikationer och service.

VEM ÄR DU?

För den här tjänsten söker vi dig som:

• har lägst gymnasiekompetens
• tidigare erfarenhet av administrativt arbete och/eller handläggning och registrering av ärenden
• har god systemvana samt erfarenhet av office paketet
• gärna erfarenhet av tidigare serviceyrke, då rollen innebär många externa kontaktytor
• Hanterar svenska och engelska i tal och skrift

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2020
  • Ansök senast: 26 mars 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


16 maj 2024